Звіт директора та адміністрації ліцею №32 «Успіх» за 2019 – 2020 н.р.

e-mail Друк

 

 

  

Звіт директора та адміністрації ліцею №32 «Успіх» за 2019 – 2020 н.р.

 

Вступ

 

Ліцей №32 «Успіх» м. Києва – заклад освіти, який належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва та підпорядковується Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації згідно зі статутом ліцею №32 «Успіх» м. Києва. Предметом діяльності та головним завданням закладу є здійснення освітнього процесу; виховання морально і фізичного здорового покоління; створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні державних стандартів, забезпечення реалізації програм поглибленого вивчення іноземних мов та профільного навчання; створення сприятливих умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреби та вміння самовдосконалюватися; формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії, розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою  громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення, а також створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину та суспільство.

 

Діяльність закладу будується на принципах доступності, гуманізму, демократизму; незалежності від політичних, громадських і релігійних об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання; рівності умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями; диференціації змісту та форм освіти, науковості, розвивального характеру навчання, гнучкості та прогностичності, єдності наступності, безперервності та різноманітності, поєднання державного управління та громадського самоврядування.

 

Мережа класів



 


2019-2020


Кількість класів


28

 

Середня наповнюваність класів становить 24-25 учнів, що відповідає вимогам Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації освітнього процесу.

 


 

 

1.    Матеріально-технічна та навчально-методична база

 

Освітній процес у 2019-2020 н.р. відбувався у 50 класних кімнат і навчальних кабінетах. З них кабінетів: математики – 2; фізики – 1; хімії – 1; географії – 1, біології - 1; української мови і літератури – 3; іноземної мови – 19; історії – 1; інформатики – 2; початкових класів – 12; інших кабінетів – 7. В усіх кабінетах протягом навчального періоду оновлені змінні експозиції, науково-методична література та дидактичні матеріали.

 

Навчальний заклад забезпечено кабінетами, необхідними для виконання інваріантної складової навчального плану.

 

      В освітньому процесі протягом року було задіяно 17 ноутбуків, 33 комп’ютери, 11 інтерактивних дошок, 20 комп’ютерів розміщено у комп’ютерних кабінетах, 4 - використовуються в управлінській діяльності, 23 у навчальних кабінетах. 29 комп’ютерів підключено до мережі Інтернет. У прибудові працює WI-FI. На 1 комп’ютер, задіяний у навчально-виховному процесі, припадає приблизно 17 учнів. Також у ліцею є актова зала (1), спортивні зали (2), їдальня.

 

Важливою структурною ланкою закладу освіти є бібліотека, робота якої спрямована на забезпечення учасників освітнього процесу підручниками, художньою, довідковою, науково-популярною та методичною літературою; оперативне забезпечення інформацією про нові бібліотечні надходження. У читальному залі є необхідна оргтехніка, ПК, забезпечено доступ до мережі Інтернет. 

Забезпечення підручниками

 


Класи


2019-2020


1-4-ті


98%


5-9-ті


97%


10-11-ті


99%

 

     Педагогічні працівники у 2019-2020 н.р. користувалися 17 фаховими періодичними виданнями, які забезпечують роботу в усіх напрямках освітнього процесу.

 

2. Фінансово-господарська діяльність

 

Надходження від управління освіти та інноваційного розвитку (з вересня 2019р. по серпень 2020р.)

 

 





























































































































































































































































































































































































































































































                            Найменування товару


Кількість


1


Дошка на тринозі


6


2


Компас шкільний


45


3


Дерев¢яні заготовки


3


4


Пластиковий контейнер 23л


15


5


Пластиковий контейнер 9.5л


10


6


Засіб для санвузлів 5л


10


7


Совок сталевий


4


8


Географічний набір (2 глобуси, карта)


3


9


Термометр


20


10


Дитячий двосторонній мольберт


6


11


Годинник пісочний (набір по 3 шт.)


3


12


Годинник пісочний 20хв


3


13


Цифри та знаки на магнітах


3


14


Абетка українська


3


15


Частка та дроби


3


16


Килимок-пазл


6


17


Інтерактивна дошка


9


18


Ноутбук


6


19


БФП


5


20


Пральний порошок (кг)


30


21


Мітла пласка


5


22


Мітла кругла


20


23


Змішувач для кухні


6


24


Шланг нержавіючий


21


25


Шланг нержавіючий


21


26


Диспенсер для паперових рушників


11


27


Оприскувач ручний


3


28


Оприскувач важіль


1


29


Стрічка сигнальна


10


30


Захисний костюм


7


31


Захисний екран


7


32


Серветки віскозні 30*38


15


33


Біохлор


8


34


Серветки 18*38


15


35


Серветки з мікрофіброю


4


36


Безконтактні термометри


12


37


Щітка для прибирання


2


38


Рукавички латексні


20


39


Радіатори


10


40


Чашка


250


41


Маски


700


42


Распіратор


60


43


Рукавички латексні


1000


44


Світильник аварійний


2


45


Додатковий комплект картриджів


3


46


Рукавички трикотажні


30


47


Рідкий порошок Лео-хім


3


48


Мило рідке 5л


30


49


Білизна «Подолянка»


30


50


Засіб мийний желеподібний «Сантрі Гель»


40


51


Засіб для миття підлоги «Подолянка»


30


52


Туалетний папір


500


53


Уайт спіріт


5


54


Фарба біла 2,8 кг


10


55


Віник сорго


12


56


Стрічка сигнальна


12


57


Засіб для миття підлоги 5л


25


58


Граблі віяло телескопічні


2


59


Пензель


12


60


Медичні засоби


1


61


Вогнегасник ВВК-5


5


62


Вогнегасник ВП-5


15


63


Москітна сітка


17


64


Мило господарче


30


65


Дезінфекційний засіб «Блю лайн класік»


30


66


Біодез


35


67


Біохлор ( л)


140


68


Полотно вафельне (м)


1


69


Сітка баскетбольна


4


70


Сітка волейбольна


2


71


Годинник пісочний


3


72


Папір кольоровий


40


73


Кольоровий картон


72


74


Папір А4


50


75


Додатковий набір картриджів


3


76


Пакети для сміття 35л


170


77


Пакети для сміття 60 л


126


78


Плівка для ламінування


3


79


Крейда біла


3


80


Крейда кольорова


40


81


Набор геометричних моделей


3


82


Кругообіг води


3


83


Склад грунтів


3


84


Корисні копалини


3


85


Життєві форми квіткових рослин


3


86


Мишка у лабіринті


9


87


Стіл модульний


9


88


Шафа органайзер


3


89


Комплект пуфів


2


90


Крісло для вчителя


3


91


Стіл учнівський


90


92


Стілець учнівський


90


93


Диспенсер для дез. засобів


1

 

За 2019-2020 н.р.  УО ІР ПРДА для зміцнення матеріально-технічної бази було придбано: ноутбуки, БФП, інтерактивні дошки, телевізори, ламінатори, меблі (столи для вчителя), комплекти парт, стінки крісла, посуд для їдальні розвивальні та дидактичні матеріали, канцелярські товари.

 

З метою запобігання та поширенню гострої респіраторної хвороби («COVID-19») УО ІРПРДА були закуплені миючи, дезінфікуючи засоби, засоби індивідуального захисту (маски, респіратори, гумові рукавички ), розпилювачі, паперові рушники, антисептики.

 

Виконані наступні ремонтні роботи:

 

-        спортивний зал ( 4-поверх);

 

-        заміна радіаторів, фарбування стін та стелі в їдальні;

 

-        ремонт пожежного водогону. 

 

   3. Кадрове забезпечення

 

   Навчальний заклад укомплектовано педагогічними кадрами.

 

Якісний склад педагогічних працівників за кваліфікаційним рівнем




 


2019-2020


Педагогічні звання:


 


Заслужений учитель України


1


Заслужений працівник освіти України


1


Учитель-методист


18


Старший учитель


5


Кваліфікаційні категорії:


 


Спеціаліст вищої категорії


27


Спеціаліст першої категорії


8


Спеціаліст другої категорії


12


Спеціаліст


12


Бакалавр


2


Молодший спеціаліст


2

 

     10 педагогічних працівників нагороджено нагрудним знаком «Відмінник освіти України», 2 – нагрудним знаком «Відмінник столичної освіти», 2 -  нагрудним знаком «В.Сухомлинський», 2 – нагрудним знаком «О.Захаренко», 1- нагрудним знаком «А.Макаренко».

 

98.5% педагогічних працівників мають вищу освіту, 1.5%  мають неповну вищу освіту.

 

 У 2019-2020 н.р. атестацію проходили 7 педагогічних працівників ліцею, з них  3 на підтвердження кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії», 1 – на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»; 1 – на підтвердження кваліфікаційної категорії «Спеціаліст другої категорії»; 2 - на присвоєння кваліфікаційної категорії  «Спеціаліст другої категорії». Крім того  атестувалися директор ліцею та 2 заступника директора з навчально-виховної роботи.

 

4. Науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників

 

Науково-методична робота в ліцею направлена на реалізацію державних стандартів загальної середньої освіти та задоволення індивідуальних освітніх запитів учнів і їх батьків, є основним компонентом системи неперервної освіти педагогічних кадрів, одним із засобів управління освітнім процесом. Пріоритетними напрямками роботи ліцею є впровадження сучасних освітніх технологій; формування успішної особистості на засадах впровадження педагогіки партнерства та створення сучасного середовища в умовах компетентнісного підходу; реалізація Концепції Нової української школи; розширення спектру освітніх інновацій; забезпечення інтелектуального і соціального розвитку особистості через використання інформаційно-комунікативних технологій та здійснення інноваційної діяльності; поглиблення методологічно-теоретичної підготовки вчителів, вивчення інструктивно-нормативних документів, нових Державних стандартів, освітніх програм, підручників і посібників з окремих предметів, створення авторських програм та дидактичних матеріалів; педагогічна підтримка молодих спеціалістів, наставництво; пошук і впровадження нових ефективних форм проведення атестаційних заходів; вивчення, узагальнення і впровадження кращого досвіду вчителів ліцею; співпраця з навчальними закладами різних рівнів, залучення до організації освітнього процесу та науково-методичної діяльності науковців АПН України; формування позитивного ставлення до навчання, мовної компетентності школярів, громадянина з демократичним світоглядом, головною особливістю якого повинна бути орієнтація на загальнолюдські цінності та розвиток особистісних ознак учнів – громадян української держави; розвиток емоційно-почуттєвої сфери учнів, формування їх художньо-образного, асоціативного, критичного мислення; створення сприятливих умов для продукування креативних ідей, реалізацію власних творчих потреб у художній діяльності та пізнанні; формування загальнолюдських цінностей.

 

Учителька історії посіла І місце на районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020» та презентувала свій досвід роботи на міському етапі.

 

У 2019-2020 навчальному році робота педагогічного колективу ліцею була спрямована на реалізацію теми «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного  підходу».

 

1)     Організація  роботи  методичних обєднань учителів.

 

У ліцею  створено і працювало у 2019-2020 н.р. 8 методичних обєднань:

 

- МО вчителів іноземних мов;

 

- МО вчителів початкових класів;

 

- МО вчителів української філології, зарубіжної літератури;

 

- МО вчителів природничо-математичних наук;

 

- МО вчителів фізичної культури, предмету “Захист Вітчизни”;

 

- МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін;

 

- МО класних керівників;

 

- МО вчителів художньо - естетичного циклу.

 

    Робота методичних об’єднань була спланована на основі річного плану роботи ліцею, загальної методичної теми і спрямована на забезпечення високого рівня знань учнів шляхом розвитку їх творчих здібностей та задоволення індивідуальних освітніх потреб через розвиток педагогічної творчості, модернізацію форм методичної роботи, впровадження новітніх інноваційних технологій, які дають змогу самостверджуватись і самореалізуватися кожній особистості.

 

        Діяльність методичних об’єднань у 2019-2020 н.р. була спрямована на вирішення таких завдань:

 

- забезпечення засвоєння й використання найбільш раціональних методів навчання та виховання учнів;

 

- підвищення рівня загальнодидактичної та методичної підготовки педагогів для організації та здійснення освітнього процесу, проведення обміну успішної педагогічної діяльності;

 

- виявлення, пропагування та впровадження нових освітніх та виховних технологій;

 

- створення умов для самоосвіти педагогічних працівників;

 

- створення сприятливого середовища під час дистанційного навчання в умовах карантину.

 

Згідно з планом роботи кафедр протягом навчального року проведено засідання методичних об’єднань, на яких опрацьовано документи, інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін, організації освітнього процесу НУШ, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, вимоги Єдиного орфографічного режиму, вимоги до перевірки зошитів, вимоги нового українського правопису; рекомендації щодо розвитку STEM освіти;  програму підготовки до ЗНО; компаративний аналіз освітніх програм, реалізація завдань нового освітнього стандарту, підготовка вчителя до уроку, ефективність проведення факультативних занять та індивідуальних консультацій, причини відставання та неуспішності учнів, формування ключових компетенцій школярів, рівень сформованості навичок учнів, результати моніторингів, система роботи вчителів, стан викладання предметів інваріантної складової,  результати участі в предметних олімпіадах, конкурсах-захистах МАН, конкурсах тощо; проведено круглі столи; розглянуто результати контролю дотримання учнями вимог орфографічного та мовного режиму, новинки методичної літератури, статті у фахових виданнях; обговорили різноманітні питання (адаптація першокласників та майбутніх п’ятикласників до навчання, компетентісна спрямованість нових програм, підготовка вчителя до уроку, організація роботи ГПД, формування графічних навичок, рівень сформованості навичок читання, використання ІКТ, освітні он лайн платформи, освітній хаб м.Києва, «Технології візуалізації навчального матеріалу: «Стіни, які говорять», «Технології візуалізації навчального матеріалу: скрайбінг», «LEGO на уроках «Я досліджую світ», «Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання», «Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи», «Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь», «10 онлайн ресурсів, що знадобляться на уроках», «Компетентісна спрямованість нових програм», «Адаптація учнів 5-х класів до навчання в основній школі», «Робота з історичною постаттю на уроці», «Корисні україномовні онлайн ресурси», «10 онлайн ресурсів, що знадобляться на уроках», «Технології візуалізації навчального матеріалу: «Стіни, які говорять», «Технології візуалізації навчального матеріалу: скрайбінг», «Використання есе у навчанні історії», «Деякі аспекти тендерного навчання», «Самостійна робота як форма активізації творчо-пізнавальної діяльності учнів на уроках історії» тощо); розглянуто результати контролю та проведено обговорення актуальних питань (рівень сформованості навичок самостійної роботи з інформаційними джерелами, підготовка вчителя до уроку, ведення шкільної документації, проведення індивідуальних занять та групових консультацій, організація поурочної роботи, використання ІКТ, освітні он лайн платформи, освітній хаб м.Києва, організація дистанційного навчання).  До роботи методичних об’єднань було залучено практичного психолога.

 

   У ході роботи школи молодого учителя було опрацьовано нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів; надано індивідуальні консультації  щодо організації освітнього процесу,  ведення шкільної документації, підготовки до уроку, методики проектування нестандартних уроків, організації групових форм роботи, перевірки зошитів, організації позакласної роботи та ін. Для молодих спеціалістів було проведені заняття на теми: «Планування, вивчення навчального матеріалу. Особливості викладання предметів» «Самоаналіз уроку як засіб підвищення його ефективності», «Запровадження елементів STEM-освіти», «Організація самостійної роботи», «Можливість використання кейс-технологій під час організації дистанційного навчання»). Протягом року молоді вчителі працювали над методичними темами «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу», «Інноваційні технології, методи навчання», «Види і форми організації самостійної роботи на різних етапах уроку»; брали участь у засіданнях круглих столів «Видатні педагоги»,  «Мистецтво ораторства», «Мої перші педагогічні знахідки». З метою сприяння творчого зростання молодих учителів, підвищення їхнього професійного рівня було призначено наставників з числа досвідчених педагогів та організовано взаємне відвідування уроків протягом навчального року.

 

   Учителі кафедри іноземних мов тісно співпрацюють з Київським національним лінгвістичним університетом, керують педагогічною практикою студентів, спільно з викладачами КНЛУ працюють над упровадженням освітніх інновацій.

 

   Працюючи над реалізацією загальної науково-методичної проблеми засобами конкретних навчальних дисциплін, учителі постійно підвищують свій фаховий рівень. Протягом навчального року вчителі працювали над методичними темами, вивчали досвід колег,  відвідували семінари та тренінги, проходили курси підвищення кваліфікації («Нова українська школа», «Тренінг професійного зростання педагогів», «Практико-зорієнтовані технології виховання школярів», «Самопідготовка: від А до Я», «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти», «Інформаційна грамотність учителя», «Сучасний урок в теорії та практиці розвитку ключових компетентностей», «Побудова та корекція організаційної культури класу» та ін.), працювали над методичними темами  («Мовна освіта – основа духовного та інтелектуального розвитку учня, виховання національно свідомої особистості, громадянина України», «Формування соціальної компетентної особистості засобами ІКТ», «Застосування онлайн платформ як вагомий чинник підвищення ефективного викладання предметів інваріантної складової», «Запровадження елементів STEM-освіти» в позакласній роботі».) Полубоярцева О.А. пройшла навчання для педагогів-тренерів за програмою «Нова українська школа».

 

   Практичний досвід, набутий у ході роботи, молоді спеціалісти та педагоги зі стажем презентують на уроках (тестові завдання, словникові диктанти, вправи тощо),  майстер-класах (районний майстер-клас «Лепбукінг як інструмент підвищення орфографічної грамотності учнів  початкових класів», майстер-класи «Застосування онлайн платформ, як чинник підвищення ефективності викладання основних наук в сучасній українській школі», «Методики ефективного використання конструкторів LEGO», «Лепбук - нова форма інтеграції навчання»), засіданнях методичних об’єднань та педагогічних радах («Застосування онлайн платформ – вагомий чинник підвищення ефективного викладання предметів інваріантної складової», «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентісного підходу» та ін.).

 

 У зв’язку із запровадженням карантину вчителі освоїли роботу на платформах «Naurok», «Googl Classroom», «EdEra», «zno.osvita.ua», «besmrt.study», «Lingvo», «uklasi.com.ua», «vseosvita.ua», «You Tube», онлайн уроки, електронні бібліотеки, ресурс «learnenglis» та ін. Використовували їх під час дистанційного навчання. Із кожним учнем налагодили взаємодію. Гімназисти отримували навчальний матеріал для опрацювання: теоретичний матеріал за програмою та практичні вправи/завдання

 

 

 

     2) Робота методичної  ради ліцею.

 

У 2019-2020 н.р. методична рада ліцею впродовж року координувала діяльність усіх методичних структур ліцею, розглядала такі питання:

 

1. Організація методичної роботи в ліцею. Реалізація проблемних питань, визначених річним планом роботи.

 

2. Затвердження річного плану роботи методичної ради ліцею.

 

3. Розширення спектру інноваційних технологій. Методика STEM-освіти.

 

4. Застосування онлайн платформ як чинник підвищення ефективного викладання предметів.

 

5. Підготовка учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН, конкурсах у 2019/2020 н.р.

 

6. Результати учнів ліцею у зовнішньому незалежному оцінюванні.

 

7. Організація проходження курсової підготовки вчителями у 2019 – 2020 навчальному році.

 

8. Презентація  досвіду роботи Глушак Г.Л., Павлової О.М., Монакової К.В., Чернишової О.О.

 

9. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів ліцею.

 

10. Педагогічні технології, спрямовані на розвиток комунікативних компетенцій.

 

11. Аналіз участі учнів у предметних олімпіадах, роботі МАН, конкурсах, змаганнях.

 

12.  Аналіз результатів атестації педагогічних працівників за 2018-2019 н.р.

 

13. Аналіз роботи педагогічного колективу над методичною темою ліцею, індивідуальними методичними темами. Визначення тематики проблемних питань на новий навчальний рік.

 

14. Звіти наставників про роботу з молодими вчителями, аналіз участі молодих учителів у роботі методичних об’єднань та школи  молодого вчителя.

 

5. Соціально-психологічна служба        

 

Основна мета соціально-психологічної служби ліцею полягає у сприянні гармонійному та успішному розвитку кожної дитини виходячи з її індивідуальних особливостей та її правильної взаємодії в соціальному середовищі, розвитку навичок конструктивних взаємин, оволодінню засобами спілкування та набуття необхідного соціального досвіду. Отже, робота психолога та соціальних педагогів проводилась за напрямками: діагностична робота, консультативна, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, просвітницька, профілактична, організаційно-методична робота тощо.

 

Психологічна діагностика особливостей діяльності та розвитку учнів (пам'ять, увага, мислення, тощо); дослідження мікросередовища та клімату в колективі; з’ясування мотиваційної готовності дітей дошкільного віку; діагностика обдарованості та здібностей учнів та інше. Одним з найважливіших напрямів роботи є визначення рівня психологічної адаптації та її супровід учнів 1-их та 5-их класів. Психолог провела з дітьми низку занять з використанням елементів тренінгу, метою яких є покращення психоемоційного стану в нових умовах навчання; виступи на батьківських зборах щодо особливостей вікового психологічного розвитку дітей, де були надані рекомендації щодо підтримки та супроводу учнів у відповідний період. Підготувала рекомендації щодо подальшої роботи з учнями для вчителів-предметників та класних керівників.  Серед учнів середньої та старшої ланки були проведені дослідження психологічного клімату класу, виявлення стану агресії та типу агресивної поведінки, визначення рівня шкільної мотивації, визначення Інтернет-залежності учнів, вивчення професійної зорієнтованості учнів. Також досліджувались рівень самооцінки учнів, типи темпераментів, акцентуацій у підлітків, вивчалися стилі поведінки учнів під час конфліктів та проводилась діагностика міжособистісних взаємин серед учнів.

 

ü Консультативна робота проводилася із дотриманням «Етичного кодексу психолога», в інтересах того, хто потребує допомоги на засадах конфіденційності.  Проблематика, з якою зверталися учні:

 

-        стосунки з батьками;

 

-        взаємини з однолітками;

 

-        як покращити успішність;

 

-        пошук себе, самоідентифікація;

 

-        тривожні стани, переживання;

 

-        адаптація до нових умов навчання;

 

-        внутрішні вікові конфлікти;

 

-        професійна орієнтація…

 

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота.

 

Систематично проводилися індивідуальні психологічні бесіди з дітьми різних вікових категорій, консультації з батьками та вчителями щодо подальшої роботи та формування дружніх, довірливих стосунків.

 

     З учнями молодшої школи проводилось чимало роботи профілактичного характеру, таких як: успішна адаптація до навчання в школі (1 класи), розвиток творчих здібностей, робота з обдарованими дітьми та ін.

 

З підлітками проводилися заняття, які були спрямовані на зниження рівня тривожності та на розвиток самопізнання і впевненості в собі, ціннісних і професійної орієнтацій; набуття необхідного соціального досвіду, навичок конструктивних взаємин, оволодіння засобами спілкування. 

 

Серед старшокласників проводилася робота, зоорієнтована на розвиток творчих здібностей, пошук себе в дорослому житті.

 

Серед усіх учнів проводилися заняття, які були спрямовані на розвиток морально-етичних якостей, умінь і навичок приязного ставлення  в колективі; протидія насильству та «СТОП Булінг». 

 

 Просвітницька  робота.

 

За результатами опрацювання наукової літератури та проведених досліджень практичний психолог ліцею на батьківських зборах розкривала такі питання: особливості психологічного розвитку дітей у відповідному віці; особливості адаптаційних процесів до нових умов навчання; соціальні норми, етикет спілкування у світі, правила поведінки в колективі; організація щоденного робочого режиму та відпочинку; роль батьків у стресових ситуаціях дітей; вплив мас-медіа на психіку дітей; здоровий спосіб життя у різних сферах як запорука щастя. З учнями ліцею були проведені бесіди щодо профілактики правопорушень, булінгу в школі та за її межами,  жорстокого поводження з дітьми в колективі тощо. Також були проведені диспути, круглі столи, виставки та конкурси стіннівок, інформаційних бюлетенів, соціальної реклами створеної учнями, які мали інформативний, пізнавальний, переконуючий зміст.

 

 

 

Профілактична  робота.

 

 

 

Окрім традиційних бесід стосовно захисту прав дитини, профілактики правопорушень, вживання наркотичних речовин, алкоголю, паління, запобігання насилля у сім’ї та поза нею були проведені диспути, круглі столи, виставки та конкурси стіннівок, інформаційних бюлетенів, соціальної реклами створеної учнями, які носили досить інформативний, пізнавальний, переконуючий зміст.

 

Практичний психолог та соціальний педагог неодноразово були слухачами різноманітних семінарів, тренінгів, конференцій, які стосувалися актуальних тем. Були залучені до роботи методичних об’єднань та проведення виховних заходів для гімназистів. Систематично працювали над складанням та корекцією соціального паспорта навчального закладу, оновлення банку даних дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах та учнів, що потребують посиленого психолого-педагогічного контролю. Здійснено соціальний та психологічний супровід таких дітей і родин.

 

    Соціальний педагог та практичний психолог систематично проводили просвітницьку  роботу, брали участь у підготовці та проведенні засідань педагогічної ради, доносили до відома результати проведеної роботи, надавали рекомендації для подальшої роботи з учнями.  Діяльність спрямували на формування навичок відповідальної поведінки в учнів, безпечне користування Інтернетом та ознайомлення учнів з моральним та правовим аспектами контенту сторінок соціальних мереж. На батьківських зборах була проведена бесіда з батьками щодо безпеки дітей в Інтернеті, як попередити та подолати негативні наслідки впливу Інтернету на особистість та розвиток дітей.  Особливістю просвітницької роботи серед учнів було те, що інформацію до учнів молодшої та середньої школи доносили старшокласники. Завдяки цьому методу в процесі комунікативної діяльності відбувався обмін знаннями і вміннями, що, у свою чергу, сприяє формуванню достовірних знань, умінь, навичок і ціннісних орієнтацій стосовно здорового способу життя, запобігання тютюнопалінню, алкоголізму, наркоманії, ВІЛ\СНІДу та іншим негативним явищам. Окрім того на батьківських зборах були проведені бесіди щодо вікових особливостей психологічного розвитку дітей; надані відповідні рекомендації для кращого формування довірливих стосунків в системі сім’ї, друзів та однолітків, порозуміння з класним керівником та вчителями.

 

      Профілактична робота була спрямована на запобігання правопорушенням, булінгу в житті та в школі,  вживанню наркотичних речовин, алкоголю, палінню, жорстокому поводженню з дітьми в колективі або поза ним, різним формам узалежнень, соціально небезпечним іграм, суїцидальній та агресивній поведінці. Також  профілактика була спрямована на підвищення рівня інформованості підлітків стосовно питання ВІЛ/СНІДу та попередження зараження інфекційними захворюваннями, з метою збереження здоров'я учнівської  молоді, реалізації прав і свобод людей та попередження такого явища, як торгівля людьми,  запобігання насилля у сім’ї,  та поза нею. Були проведенні диспути, круглі столи, виставки та конкурси стіннівок, інформаційних бюлетенів, соціальної реклами, створеної учнями, які носили досить інформативний, пізнавальний, переконливий зміст.

 

Крім того в ліцею  було проведено Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу, тиждень психології, під час яких проходили тренінгові заняття, лекції, презентації, виставка плакатів, години спілкування, анкетування та тестування.

 

6. Організація та ефективність освітнього процесу

 

За результатами навчальних досягнень учнів по ліцею успішність становить 100%, якість знань – 76,3 %.

 

За підсумками навчальних досягнень закінчили 2019-2020  навчальний рік з Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»  60 учнів ліцею, 2 учнів отримали свідоцтва про здобуття базової загальної середньої освіти  з відзнакою, свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти  з відзнакою одержали 7 учнів (6 золотих, 1 срібна медалі).

 

Результати зовнішнього незалежного оцінювання


 


Предмет


Кільк. учнів, які проходили


ЗНО


Високий рівень


Достатній рівень


Середній рівень


Початкови й рівень


1


Українська мова


33


20


(61%)


13


(39%)


-


 


-


2


Англійська мова


29


22


(76%)


7


(24%)


-


-


3


Історія України


7


6


(86%)


1


(14%)


-


 


-


4


Математика


26


7


(27%)


14


(54%)


5


(19%)


-


5


Біологія


 


2


2


(100%)


 


-


 


-


 


-


6


Фізика


1


-


1


(100 %)


-


-


7


Хімія


1


1


(100 %)


-


-


-

 

Протягом року гімназисти  брали активну участь у І та ІІ етапах Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика,  Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Т.Г. Шевченка, конкурсі читців поезії Тараса Шевченка, конкурсі «Поетична весна» та  ін.

 

На базі ліцею було успішно  проведено ІІ (районний) етап Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури

 

         7. Охорона праці та здоров я учасників освітнього процесу.

 

  За період 2019-2020 навчального року адміністрація ліцею вела систематичний контроль за збереженням життя і здоров’я учнів та працівників.

 

Робота з охорони праці та техніки безпеки під час освітнього процесу в ліцею №32 «Успіх» організовується та регулюється відповідно до всіх чинних нормативно-правових актів у сфері охорони праці та безпеки життєдіяльності.

 

   На початку 2019-2020 навчального року належно оформлена вся документація для організованого початку навчального року в ліцею. Проведений медичний огляд педагогічного колективу й учнів згідно з графіком профілактичних оглядів. Оформлені листки здоров’я, видані накази про розподіл на групи для занять на уроках фізичної культури та на звільнення учнів від занять фізкультурою.

 

Відповідно до річного плану роботи в ліцею своєчасно проводились відповідні інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності (із працівниками ліцею та учнями), уроки з попередження нещасних випадків, дотримання правил поведінки під час рухливих ігор, заняттям спорту, тематичні уроки-безпеки перед канікулами, бесіди з учнями з метою профілактики інфекційних захворювань, безпечної поведінки вдома, у громадських місцях тощо.

 

На початку кожного семестру комісійно було проведено огляд кабінетів, випробувано обладнання та складено акти-дозволи на проведення занять у спортивних залах, на спортивному майданчику та у кабінетах підвищеної небезпеки.

 

Відбувався медико-педагогічний контроль за дотриманням дисципліни та допустимого фізичного навантаження здобувачів освіти на уроках фізкультури.

 

У ліцею створені куточки з безпеки життєдіяльності, правил дорожнього руху. Є схеми безпечних підходів до навчального закладу.

 

У рамках «Тижня безпеки життєдіяльності» проводилися навчання з евакуації на випадок виникнення пожежі.

 

Щорічно учні беруть участь у конкурсах дитячого малюнка «Увага! Діти на дорозі!», «Охорона праці очима дітей» тощо.

 

Питання ОП та ТБ розглядалися на загальних батьківських зборах ліцею, на нарадах при директорі, педагогічних радах.

 

У ліцею працювала школа «Еко-здоров’я». До профілактичної роботи залучались учні 10-11-х класів (члени школи «Еко-здоров’я»). Керівник школи проводила лекції та тренінги для учнів із використанням відеоматеріалів. У рамках засідань проводились лекції з пропаганди здорового способу життя, практичні заняття з надання першої медичної допомоги, проводились конкурси мініреклами та антиреклами та ін. Лектори школи «Еко-здоров’я» проводили різноманітні тематичні бесіди для учнів 1-11-х класів. Проводились заходи з профілактики інфекційних захворювань.

 

Особливу увагу приділено дотриманню безпечних умов перебування учасників освітнього процесу у навчальному закладі під час пандемії Коронавірусу: проведено позаплановий інструктаж щодо дотримання правил особистої гігієни, оснащено приміщення інформаційними бюлетенями,  забезпечено антисептиками тощо.

 

Був проведений аналіз травматизму: у ліцею протягом 2019-2020 навчального року виявлено 3 випадки виробничого травматизму серед учнів та жодного серед працівників, а також 10 випадків невиробничого характеру серед учнів та 1 серед працівників. Причиною випадків переважно була власна необережність учнів та нехтування правил безпечної поведінки.

 

         

 

8. Виховна робота

 

Виховна робота ліцею 2019 - 2020 н. р. проводилася згідно з річним планом роботи, була спрямована на виховання у дітей високої духовності та моральності; формування мовної компетентності гімназистів, патріотичних якостей і правової культури; забезпечення відповідності змісту виховання актуальним проблемам та перспективам розвитку особистості, суспільства, держави; забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості та найвищої цінності суспільства; розвиток талантів, обдарувань, розумових і фізичних здібностей. Виховна робота здійснювалась відповідно до чинних вимог, нормативних і директивних документів, рекомендацій МОН, Статуту ліцею.

 

Пріоритетними завданнями педагогічного колективу були:

 

1)    гуманізація виховного процесу;

 

2)    мовна компетентність гімназистів;

 

3)    виховання громадянина, патріота, який володіє громадянською компетенцією; знає свої права і обов’язки, поважає права людини;

 

4)    підтримання та зміцнення шкільних  традицій;

 

5)    удосконалення методичної майстерності класного керівника;

 

6)    розвиток учнівського самоврядування;

 

7)    превентивне виховання учнів;

 

8)    забезпечення високого рівня виховання на українських історичних і культурних традиціях  та загальнолюдських цінностях.

 

Ці завдання реалізувались через такі основні компоненти виховної системи:

 

1) виховний потенціал навчальних предметів (методична робота вчителів; проведення тематичних тижнів, декад;  позакласна робота, музейна робота, екскурсійна робота, конкурси);

 

2) робота класних керівників (під час освітнього процесу та в позаурочний час);

 

3) гурткова робота;

 

4) учнівське самоврядування;

 

5) робота з батьками;

 

6) робота соціально-психологічної служби.

 

Протягом 2019-2020 н.р.  пройшли такі тематичні тижні та місячники, які несуть у собі потужний виховний потенціал:

 

·       Місячник «Увага! Діти на дорозі!» (вересень);

 

·       Тиждень державності України та її символіки (вересень);

 

·       Тиждень протидії булінгу (вересень);

 

·       Декада екологічних знань (жовтень);

 

·       Декада української мови (листопад);

 

·       Тиждень права (грудень);

 

·       Тиждень знань з безпеки життєдіяльності (січень);

 

·       Декада суспільних наук (січень);

 

·       Декада англійської мови (лютий);

 

·       Шевченківські дні (березень).

 

             У 2019-2020 н.р. усі класи продовжили працювати над проектною роботою «Українці, які змінили світ».

 

   У ході роботи тематичних місячників, декад, тижнів було проведено низку заходів: тематичні виховні години; уроки мужності; конкурси та виставки малюнків, ілюстрацій, стіннівок, плакатів, проектних робіт; бібліотечні виставки; круглі столи; лекторії; культпоходи, екскурсії, концерти тощо (за окремими планами). Реалізація виховного потенціалу навчальних предметів здійснювалася через роботу з обдарованою молоддю. Педагогічний колектив залучав гімназистів до проектної діяльності («Мовна особистість ІІІ тисячоліття» (продовження), «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття», «Василь Симоненко і його доба», «Літературна Київщина», «Говорімо українською», «Дефіле висловів про українську мову», «Буктрейлер», «Мій Т.Шевченко. Ілюстрації до творів», «Цікавинки про тварин», «Значення води», «Медоносна бджола», «Добра справа для природи», «Здорове харчування», «Весняні квіти», «Рослини луків», «Рослини прісних водойм», «Власна казка», «Пташина їдальня», «Бережіть первоцвіти», «Рослини та тварини – символи України», «Мандруємо Україною», «Збережемо ялину», «Червона книга», «Права дитини», «Великі діячі України», «Історичні пам’ятки Києва», «Родинне дерево», The Famous People”, “Віртуальна екскурсія Києвом”, «Моя улюблена пора року», “ Our Threatened Planet, Can it Be saved?” та інші); конкурсів (Міжнародний конкурс з української мови ім. П. Яцика, Міжнародний мовно-літературному конкурсі  імені Т.Г. Шевченка, конкурс читців поезії  Тараса Шевченка, конкурс «Рідне українське слово»,  «Поетична весна», Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, «Мова – найбільша цінність українського народу», «Діалог держав: парнерство в освіті»,  на кращу вітальну листівку, на кращого читця німецької поезії, «Збережемо спадщину – збережемо Україну та ін.); виставок («Права та обов’язки», «Закон і я», «Демократичне суспільство-суспільство законів», «Барви осені», «Природа плюс фантазія», «Світ навколо нас», «Зелена ялинка», «Моя вишиванка», «Зимові візерунки», «Писанка, «Малюємо казку», «Права дітей», «Охорона праці очима дітей», «Французькі письменники та їхні твори», «Тижні французької мови», «Рідну мову пензликом малюю»,  Quiz Show  “Famous People  and Inventions”, “Animals”); відкритих уроків, вікторин, презентацій, випуску стіннівок, квестів, брейн-рингів (“Улюблені музичні жанри”,  «Шкільне життя», “Happy English”, “Казки Шарля Перо”, «English Is the International Language», “Подорож німецькомовними країнами”, “English is Power”, “Shopping Is Great”, “Вулицею казок братів Грімм” , “Франкомовний світ ”,“Культура Франції”, «Київ літературний», “Культурно-історичні зв’язки між Україною та Францією”, «Стародавній світ», «Стежками Київської Русі» та ін.); позакласних заходів (“The Window in Europe”, “The Wonderful World of Animals”, “ Mothers Day” та ін.). Гімназисти взяли найактивнішу участь у підготовці та проведенні величного заходу міського рівня – літературно-мистецького вечора, присвяченого презентації нової поетичної збірки лірики Юрія Тітова «Голосом серця».

 

З метою профілактики правопорушень, розвитку творчих здібностей гімназистів, формування свідомого ставлення до власного здоров’я  у ліцею протягом року працювали різні гуртки, спортивні секції, шкільні об’єднання, які діти відвідували із задоволенням («ЮН-ПРЕС», «Веселий пензлик»,  військово-патріотичного виховання, «Футбол», «Веселі нотки», «Комп’ютерна графіка», «Комп’ютерна анімація», науковий гурток «Синергія»,  «Барвінок», правовий гурток «Феміда»,  «Юні рятувальники», «Цікава іспанська», «Цікава англійська», «Пізнаємо світ», «Багатогранність особистості»). Протягом навчального року учні ліцею брали активну участь у шкільних, районних і міських етапах олімпіад, захистів робіт МАН, конкурсів, змагань, ігор і вікторин, естафет, відкритих заходів, концертів тощо.

 

Гімназисти вибороли такі переможні місця:



Назва


Етап


Місце


1


Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів


ІІ (районний)


 


1 місце – 7 учн.


2 місце – 16 учн.


3 місце – 39 учн.


 


2


Всеукраїнські учнівські олімпіади з навчальних предметів


ІІІ (міський)


1 місце – 1 уч.


2 місце – 3 учн.


3 місце – 2 учн.


 


3


Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН


І (районний)


1 місце – 10 учн.


2 місце – 9 учн.


3 місце – 12 учн.


 


4


Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН


ІІ (міський)


1 місце – 1 уч.


2 місце – 1 учн.


3 місце – 3 учн.


Грамота – 4 учн.


6


Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика


районний


1 місце –  1 уч.


2 місце – 2 учн.


3 місце – 4 учн.


7


Мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка


районний


1 місце – 1 уч.


    2 місце – 3 учн.


3 місце – 2 учн.


8


Конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка


районний


1 місце – 2 учн.


 


9


Всеукраїнський конкурс учнівської творчості


районний


1 місце – 2 учн.


2 місце – 2 учн.


3 місце – 3 учн.


10


Конкурс «Поетична весна»


районний


Гран-прі – 1 уч.


11


Конкурс «Рідне українське слово»


міський


1 уч.


17


Всеукраїнський конкурс учнівської творчості


міський


2 учн.


18


Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика


міський


3 місце –1 уч.

 

У 2019-2020 н.р. методичне об’єднання  класних керівників продовжувало роботу над темою «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу».

 

Робота методичного об’єднання класних керівників спрямована на організацію виховання як цілісної системи, що характеризується, відповідно до Стратегію національно-патріотичного виховання учнів певною метою і завданнями, змістом, методами, засобами та організаційними формами.

 

Основна увага була зосереджена не лише на проведенні виховних заходів, а і на забезпеченні ефективної взаємодії між учасниками виховного процесу, методах виховання, які забезпечують розкриття потенціалу особистості дитини, формування громадянської активності учнів, підвищення рівня їхньої вихованості і розвитку.

 

На засіданнях МО класних керівників були розглянуті такі питання організаційного та методичного змісту:

 

- про розвиток життєвої компетентності учнів на кожному етапі становлення особистості;

 

-    про превентивне виховання;

 

- про виховання свідомого ставлення гімназистів до навчання, формування найкращих моральних якостей на основі національної культури та загальнолюдських цінностей;

 

- про забезпечення високого рівня знань учнів, розвитку їх творчих здібностей, задоволення індивідуальних освітніх потреб через модернізацію форм методичної роботи, впровадженню новітніх інформаційних технологій, які дадуть змогу самоутверджуватись кожній особистості.

 

-      про удосконалення роботи класного керівника в контексті дослідження методичної теми;

 

-      про дотримання Правил внутрішнього розпорядку ліцею;

 

-      про здійснення контролю за виконанням нормативно-правових документів щодо шкільної форми;

 

-      про працевлаштування випускників 9,11 класів;

 

-      про роботу гуртків, спортивних секцій та участь у них дітей. Зайнятість у гуртках та секціях учнів пільгових категорій та учнів з девіантною поведінкою;

 

-      система роботи класних керівників з обдарованими учнями;

 

-      використання проектних технологій у системі виховної роботи (робота над новим гімназійним проектом «Українці, які змінили світ»);

 

-      про стан відвідування ліцею учнями 1-11 класів;

 

-      реалізація методичної теми через позакласні форми роботи;

 

-      робота класних керівників з питань профілактики правопорушень;

 

-      про результати попереджувального (дотримання правил пожежної безпеки, профілактика дитячого травматизму в період канікул) та повторного контролю (відвідування учнями ліцею, дотримання вимог до учнівської форми);

 

-      про формування в учнів свідомого ставлення до власного здоровя.

 

-        досвідчені класні керівники, соціальний педагог та практичний психолог ліцею надавали допомогу в налагодженні та створенні гарного психологічного клімату й працездатної атмосфери в класах, де працювали молоді та малодосвідчені класні керівники. Під час роботи з молодими та малодосвідченими класними керівниками на засіданнях були розглянуті такі питання:

 

-        обмін досвідом «Найефективніші форми і методи роботи з батьками»;

 

-        обмін досвідом роботи класних керівників щодо збереження здоров’я, попередження дитячого травматизму, дитячої злочинності, суїциду, бездоглядності;

 

-        ознайомлення з новинками методичної літератури;

 

-        профорієнтація учнів випускних класів;

 

-        рекомендації з питань збереження здоров’я та життя дітей під час літнього оздоровчого періоду.

 

-        поєднання зусиль школи, сімї, громадськості  в процесі виховання дітей.

 

 Протягом навчального року велика увага приділялась патріотичному вихованню. Проведено круглі столи, виховні години: «Мистецтво гідно жити», «Священа пам'ять про минуле», «Трагедія планетарного масштабу», «Козацькому роду нема переводу!», «Світло великого подвигу», «Свобода та людська гідність – базові цінності особистості», «Мова – ДНК нації», «Скорботна свічка пам’яті святої», «Що означає бути гідним?», «Крим – це Україна», «Україна єдина», «Це був порив душі й серця, це подвиг славних, молодих», «Афганістан: школа мужності і  національна трагедія українців», «Україна – понад усе!», «Мова – безцінне надбання людства», «Видатні сини України», «Уроки Чорнобиля», «Фронтовими дорогами рідних», «Київ – старовинний і сучасний».

 

Класними керівниками та активами класів було здійснено низку заходів:

 

-        тематичні екскурсії до Національного музею історії України у Другій світовій війні;

 

-        конкурс дитячого малюнка «Мій внесок у справу миру» (1 - 4 класи);

 

-        виставка тематичних святкових стіннівок «Козацькому роду нема переводу» (5 – 8 класи);

 

-        лекторії;

 

-        акція «Стрічка свободи»;

 

-        покладання квітів до меморіалу вічної пам'яті Героям Небесної Сотні (11 класи);

 

-        виставка документальної та художньої літератури;

 

-        Хвилина пам’яті, присвячена воїнам, які віддали своє життя у зоні АТО.

 

 З охорони праці та безпеки життєдіяльності у ліцею проходили Тижні безпеки життєдіяльності, Єдині уроки з охорони життя, бесіди.

 

Під керівництвом педагога-організатора в ліцею працює учнівське самоврядування. Були проведені тематичні концерти до Дня працівника освіти, новорічні свята, 8 Березня та ін.. Учні брали участь в організації конкурсів, виставок, змаганнях, виступали з цікавими презентаціями на виховних годинах.

 

У системі правового виховання продовжувала свою роботу лекторська група «Феміда». Учні вивчали питання правової освіти, проводились виховні години на правову тематику.

 

      Класні керівники та вчителі систематично співпрацюють з батьками у питаннях виховання дітей, продовжували профорієнтаційну роботу. Для батьків на сайті  ліцею постійно працював лекторій («Робота над помилками», «Виконання домашніх завдань. Поради для учнів та батьків», «Чому дитина говорить неправду?», «Вправи для зняття м’язового напруження»).

 

Учителі-предметники, класні керівники дбають про належну та змістовну  організацію дозвілля учнів ліцею. У ліцею проводилась  краєзнавча робота з вивчення історії рідного краю та профорієнтаційного напрямку. Із цією метою були організовані цікаві та змістовні екскурсії (інтерактивна виставка «Ukraine WOW Excision», Музей історії урядів України, Музей становлення української нації, Музей ВодиНСК Олімпійський, «Історичний Київ» (англ..мовою), Київський університет культури, Київський національний університет культури і мистецтв, «Олімпійський урок» (зустріч із  членом національної збірної України, багаторазовим чемпіоном України), Хлібзавод «Кулінічі», бібліотека «Веселка», м. Полтава, Київський планетарій, Київський Академічний театр на Липках, парк «Київська Русь»,  ферма «Зінка», квест-кімнати, Львівська майстерня шоколаду, Майстерня карамелі, відвідували вистави  «За двома зайцями», «Кайдашева сім’я», «Сон», «Маруся Чурай», «Лісова пісня»та інші.).

 

Особлива увага в ліцею приділяється питанням правової освіти та дитячій бездоглядності. Систематично проводиться контроль за дотриманням внутрішньо шкільного розпорядку (запізнення, пропуски уроків без поважних причин та ін.). Класними керівниками та адміністрацією ліцею постійно проводяться бесіди з батьками, діти яких здатні до правопорушень. 

 

ЗАВДАННЯ ГІМНАЗІЇ НА 2020-2021 н.р

 

ОСВІТНІ:

 

·       створення локацій, необхідних для впровадження компетентісного навчання;

 

·       забезпечення реалізації особистості в різних умовах інтегративної діяльності.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНІ:

 

·       впровадження елементів е-навчання;

 

·       оновлення моделі батьківського самоврядування;

 

·       організація індивідуальних консультацій для педагогічних працівників щодо підвищення рівня користувачів ПК;

 

·       розширення спектру онлайн платформ для організації освітнього процесу та самоосвіти педагогічних працівників;

 

·       розширення спектру освітніх інновацій (smart - технології, дистанційне навчання, методи змішаного навчання).

 

МЕТОДИЧНО-КАДРОВІ:

 

·       участь педагогічних працівників у розробці, рецензуванні, обговоренні нових програм, підручників;

 

·       оновлення рейтингової системи оцінки рівня науково-методичної діяльності педагогів;

 

·       залучення педагогічних працівників до формування нового мислення (прагнення до постійного оновлення знань, творчого пошуку, мобільності), зорієнтованого на особистість учнів;

 

УПРАВЛІНСЬКІ:

 

·       підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань організації роботи з обдарованими дітьми, дітьми з особливими освітніми потребами;

 

·       підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань запобігання булінгу;

 

·       створення навчально-тренінгового центру для педагогічних працівників щодо впровадження елементів е-освіти;

 

·       підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань реалізації завдань освітніх реформ, з метою якісної підготовки до роботи в умовах НУШ.

 

·       проведення тематичних засідань педагогічної ради та методичних об’єднань (теорія і практика дистанційного навчання).

 

·       управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу.

 

ВИХОВНІ:

 

·       оновлення системи громадянського та національно-патріотичного виховання. Впровадження інтерактивних форм і методів виховної роботи;

 

 

 

·       оновлення моделі учнівського самоврядування ліцею.

 

 Підготовка ліцею №32 "Успіх" до нового 2020-2021 навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

Кошториси на 2021 р.  

 

Фінансові звіти

 


















 

 

 

 

 


Ви знаходитесь тут: Інформаційний вісник (прозорість та відкритість) Звіт директора та адміністрації ліцею №32 «Успіх» за 2019 – 2020 н.р.