Звіт директора та адміністрації гімназії №32 «Успіх» за 2022 - 2023н.р.

e-mail Друк

  

 Звіт директора та адміністрації гімназії №32 «Успіх» за 20 22 - 2023 н.р.

 Вступ

Гімназія №32 «Успіх» м. Києва – заклад освіти, який належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва та підпорядковується Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації згідно зі статутом гімназії №32 «Успіх» м. Києва. Предметом діяльності та головним завданням закладу є здійснення освітнього процесу; виховання морально і фізично здорового покоління; створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні державних стандартів, забезпечення реалізації програм поглибленого вивчення іноземних мов і профільного навчання; створення сприятливих умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреби та вміння самовдосконалюватися; формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії, розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою  громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення, а також створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину та суспільство.

Діяльність закладу будується на принципах доступності, гуманізму, демократизму; незалежності від політичних, громадських і релігійних об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання; рівності умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями; диференціації змісту та форм освіти, науковості, розвивального характеру навчання, гнучкості та прогностичності, єдності наступності, безперервності та різноманітності, поєднання державного управління та громадського самоврядування.

Юридична адреса: Україна, 03150, місто Київ, вулиця І.Федорова, 2

Мережа класів

 

2022-2023

Кількість класів

30

Середня наповнюваність класів відповідає чинним вимогам.

 

 

1.         Матеріально-технічна та навчально-методична база

Освітній процес у 2022-2023 н.р. відбувався у 50 класних кімнат і навчальних кабінетах. З них кабінетів: математики – 2; фізики – 1; хімії – 1; географії – 1, біології - 1; української мови і літератури – 3; іноземної мови – 19; історії – 1; інформатики – 2; початкових класів – 12; інших кабінетів – 7. В усіх кабінетах протягом навчального періоду оновлені змінні експозиції, науково-методична література та дидактичні матеріали.

Навчальний заклад забезпечено кабінетами, необхідними для виконання інваріантної складової навчального плану.

В освітньому процесі протягом року було задіяно 38 ноутбуків, 38 комп’ютери, 26 інтерактивних дошок, 20 комп’ютерів розміщено у комп’ютерних кабінетах, 3 - використовуються в управлінській діяльності, 15 у навчальних кабінетах. Всі комп’ютери підключені до мережі Інтернет. У прибудові працює WI-FI. На 1 комп’ютер, задіяний у навчально-виховному процесі, припадає приблизно 17 учнів. Також у гімназії є актова зала (1), спортивні зали (2), їдальня.

Важливою структурною ланкою закладу освіти є бібліотека, робота якої спрямована на забезпечення учасників освітнього процесу підручниками, художньою, довідковою, науково-популярною та методичною літературою; оперативне забезпечення інформацією про нові бібліотечні надходження. Бібліотека бере участь формуванні інформативно-комунікативної, соціокультурної компетентності учнів  методом бібліотечних уроків, які проводились в початковій школі. Систематично діє інформаційний вісник пам’ятних дат, тематичних заходів. У читальному залі є необхідна оргтехніка, ПК, забезпечено доступ до мережі Інтернет.  У бібліотеці систематично проходять книжкові виставки до пам’ятних дат.

Забезпечення підручниками

Класи

2022-2023

1-4-ті

99%

5-9-ті

97%

10-11-ті

98%

    

2. Фінансово-господарська діяльність.

Надходження від управління освіти та інноваційного розвитку (з вересня 202 2р. по серпень 2023р.)

За 2022-2023 н.р.  УО ІР ПРДА для зміцнення матеріально-технічної бази передало безоплатно 5 ноутбуків, які були закуплені за благодійні кошти.

Перелік товарно-матеріальних цінностей закуплених УО ІР ПРДА за кошти загального та спеціального фонду бюджету міста Києва

З метою запобігання та поширенню гострої респіраторної хвороби («COVID-19») УО ІРПРДА були закуплені миючи, дезінфікуючи засоби, засоби індивідуального захисту (маски, респіратори, гумові рукавички), паперові рушники, антисептики.

Згідно з листом УО ІР ПРДА тривають ремонтні роботи в підвальних приміщеннях.   

 

Перелік товарно-матеріальних цінностей закуплених за кошти місцевого бюджету за 2022-2023 н.р

Найменування товару

Кількість

1

Мило рідке косметичне (0.5)

20

2

Емаль алкідна (2,8)

17

3

Пензель (40, 50 мм)

16

4

Шафа медична навісна

1

5

Ширма двосекційна

1

6

Ноші санітарні

2

7

Засіб для штучного дихання

10

8

Пінцет анатомічний

2

9

Шина медична

2

10

Ножиці медичні

2

11

Кушетка

1

12

Аптечка медична

3

13

ЧВ-Трансформатор

1

14

Біотуалетна кабіна

2

15

Мультимедійний комплект

1

16

 Шкільна документація

750

17

Вода столова, питна 7л.

80

18

Вода столова, питна (0,5 л.)

550

19

Одноразові паперові стаканчики

1000

20

Теплова гармата електрична

2

21

Ковдра напіввовна

15

22

Папір А4(пач)

10

23

Бішофіт кристалічний

4

24

Сітка на вікна з монтажем (м.кв.)

115,5

25

Подовжувач ПВС (50м)

1

26

Олива моторна (0.6л)

4

27

Подовжувач (5м)

3

28

Подовжувач (5м)

1

29

 Бідон (40л)

4

30

Термос (3600мл)

1

31

Ліхтар великий

3

32

Пакети для сміття (120л)

90

33

Світильник в комплекті з лампою

20

34

Навісний замок

6

35

Циліндр для замка

10

36

Каністра металева

2

37

Ножівка по дереву

1

38

Шкільна документація (книги, журнали, особові справи, табелі)

 

39

Молоток слюсарний

2

40

Кувалда

2

41

Вологі серветки

150

42

Батарейка (LR03, LR06)

60

43

Батарейка (LR14)

16

44

Серветка целюлозний

25

45

Мікрофібра універсальна

15

46

Щит пожежний закритого типу з комплектацією

1

47

Табличка “Місце для укриття”

4

48

Вода бутиль (18.9л)

12

49

Бутиль (18.0л)

12

50

Рідке мило (0.5л)

20

51

Ліхтар з міністанцією

1

52

Контейнер (великий)

14

53

Ліхтар акумуляторний

1

54

Мегафон ручний

2

55

Помпа для води

5

56

Цвяхи (кг)

3

57

Клейка стрічка синя

6

58

Клейка стрічка жовта

6

59

Клейка стрічка прозора

25

60

Плівка поліетеленова (рул.)

2

61

Пакети для сміття 60л

50

62

Граблі розсувні

10

63

Льодоруб

1

64

Відро прямокутне

10

65

Плоска швабра

10

66

Змінна насадка на швабру

12

67

Йоржик на підставці

10

68

Віник сорго

20

69

Комплект для прибирання

15

70

Пісок фасований(50кг)

500

71

Мішки будівельні

300

72

Шліфмашина кутова

1

73

Килимок туристичний

50

74

Рукавички нітрілові (уп.)

1

75

Рукавички одноразові (уп.)

1

76

Сода харчова (0.5 кг)

4

77

Суміш для гідроізоляції (25кг)

1

78

Платформний складський візок

1

79

Садова тачка

1

80

Перфоратор і набір свердл

1

81

Лопата для снігу

3

82

Дюбель ударний (уп.)

4

83

Саморіз (уп.)

4

84

Подяка

150

85

Бланк універсальний

150

86

Грамота

200

87

М'яч волейбольний

50

88

Зливний бачок з трубою підключення

6

89

Диван

5

90

Ліхтар

16

 

Також гімназією був зроблений ремонт в каб. №205, лакування підлоги в коридорах та кабінетах гімназії, пофарбовані сходи в прибудові, біля медпункту, частково пофарбовані стіни на 1-ому та 2-ому поверхах . Були зроблені роботи на прибудинковій території (пофарбовані лавки, бордюри).   

3. Кадрове забезпечення

  Навчальний заклад укомплектовано педагогічними кадрами.

Якісний склад педагогічних працівників за кваліфікаційним рівнем

 

 

2022-2023

Педагогічні звання:

 

Заслужений працівник освіти України

1

Учитель-методист

15

Старший учитель

3

Кваліфікаційні категорії:

 

Спеціаліст вищої категорії

23

Спеціаліст першої категорії

6

Спеціаліст другої категорії

10

Спеціаліст

12

Бакалавр

2

 7 педагогічних працівників нагороджено нагрудним знаком «Відмінник освіти України», 1 – нагрудним знаком «Відмінник столичної освіти», 2 -  нагрудним знаком «В.Сухомлинський», 1 – нагрудним знаком «О.Захаренко», 1- нагрудним знаком «А.Макаренко», 1 – нагорода міжнародного рівня «Золотий дукат. Готфрід Фарселіус» (Естонія), 1 – кандидат наук.

96% педагогічних працівників мають вищу освіту на рівні спеціаліста та магістра. 4%  мають неповну вищу освіту.

 У 2022-2023 н.р. атестацію проходили 12 педагогічних працівників гімназії, з них  7 на підтвердження кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії», 2 – на присвоєння категорії «Спеціаліст вищої категорії»; 3 – на підтвердження звання «Учитель методист»; 3 – на присвоєння звання «Учитель методист»; 1– на присвоєння кваліфікаційної категорії  «Спеціаліст першої категорії»; 2 - на присвоєння кваліфікаційної категорії  «Спеціаліст другої категорії».

4. Науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників

Науково-методична робота в гімназії направлена на реалізацію державних стандартів загальної середньої освіти та задоволення індивідуальних освітніх запитів учнів і їх батьків, є основним компонентом системи неперервної освіти педагогічних кадрів, одним із засобів управління освітнім процесом. Пріоритетними напрямками роботи гімназії було продовження впровадження сучасних освітніх технологій, елементів STEM- і STREAM-освіти; формування успішної особистості на засадах упровадження педагогіки партнерства і створення сучасного середовища в умовах компетентнісного підходу; реалізація Концепції нової української школи; розширення спектру освітніх інновацій в організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій при змішаному форматі освітнього процесу; забезпечення інтелектуального і соціального розвитку особистості через використання інформаційно-комунікативних технологій та здійснення інноваційної діяльності; поглиблення методологічно-теоретичної підготовки вчителів, вивчення інструктивно-нормативних документів, нових Державних стандартів, освітніх програм, підручників і посібників з окремих предметів, створення дидактичних матеріалів; педагогічна підтримка молодих спеціалістів, наставництво; пошук і впровадження нових ефективних форм проведення атестаційних заходів; вивчення, узагальнення і впровадження кращого досвіду вчителів гімназії; співпраця з навчальними закладами різних рівнів; формування позитивного ставлення до навчання, мовної компетентності школярів, громадянина з демократичним світоглядом, головною особливістю якого повинна бути орієнтація на загальнолюдські цінності та розвиток особистісних ознак учнів – громадян української держави; розвиток емоційно-почуттєвої сфери учнів, формування їх художньо-образного, асоціативного, критичного мислення; створення сприятливих умов для продукування креативних ідей, реалізацію власних творчих потреб у художній діяльності та пізнанні; формування загальнолюдських цінностей. Увага була приділена НУШ (реалізація вимог освітнього стандарту, особливості організації освітнього процесу, методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу учнів та особливості рівневого оцінювання навчальних досягнень учнів  1-5 класів; опрацюванню навчальних програм, які були розроблені на основі модельних програм для 5-6 класів).

У 2022-2023 навчальному році робота педагогічного колективу гімназії була спрямована на продовження реалізації теми «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного  підходу».

1)     Організація  роботи  методичних обєднань учителів.

У гімназії  створено і працювало у 2022-2023 н.р. 8 методичних обєднань:

- МО вчителів іноземних мов;

- МО вчителів початкових класів;

- МО вчителів української філології, зарубіжної літератури;

- МО вчителів природничо-математичних наук;

- МО вчителів фізичної культури, предмету “Захист України”;

- МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін;

- МО класних керівників;

- МО вчителів художньо-естетичного циклу.

    Робота методичних об’єднань була спланована на основі річного плану роботи гімназії, спрямована на створення сучасного освітнього середовища на засадах педагогіки партнерства в умовах компетентнісного  підходу; формування успішної особистості на засадах сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу; інтелектуальний, культурний, духовний, емоційний розвиток гімназистів, на їхню адаптацію в надскладному сучасному житті; розвиток емоційно-почуттєвої сфери учнів, формування їх художньо-образного, асоціативного, критичного мислення; формування та виховання патріотизму, моралі та інших загальнолюдських цінностей; створення сприятливих умов для продукування креативних ідей, реалізацію власних творчих потреб у художній діяльності та пізнанні; забезпечення реалізації можливостей розвитку учня як вільної особистості, здатної за допомогою набутих ключових та предметних компетентностей ефективно самореалізовуватися в сучасному світі та брати участь у житті демократичної, правової держави; забезпечення особистісно-соціального, інтелектуального і творчого розвитку та збереження здоров’я кожної дитини як основи для формування успішної особистості, продовження вивчення досвіду щодо організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій і роботі у змішаному форматі, питань щодо впровадження НУШ; забезпечення високого рівня знань учнів шляхом розвитку їх творчих здібностей та задоволення індивідуальних освітніх потреб через розвиток педагогічної творчості, модернізацією форм методичної роботи, впровадження новітніх інноваційних технологій, які дають змогу самостверджуватися і самореалізуватися кожній особистості; безпеку людини, її життя і здоров’я, особлива увага приділялася правилам поведінки в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру.

        Діяльність методичних об’єднань у 2022-2023 н.р. була спрямована на вирішення таких завдань:

    - Компаративний аналіз нових програм, створення навчальних програм на основі модельних програм для 5-6 класів НУШ;

- особливості викладання навчальних предметів у 2022/2023 навчальному році та програмно-методичне забезпечення викладення предметів;

 - створення сприятливого середовища під час організації освітнього процесу в змішаному форматі (з використанням технологій дистанційного навчання в умовах карантину та воєнного стану);

- оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, особливості оцінювання результатів навчання 5-х класів;

- проведення круглих столів, майстер-класів та обговорення різноманітних питань (Закон України «Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності»; дотримання Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»; Постанова КМ України від 27.12.2022 №1451 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України щодо питань національно-патріотичного виховання та молодіжної політики»; Розпорядження КМ України від 25.11.2022 №1055-р (план заходів до 90-х роковин Голодомору 1932-1933 р.р.); лист Українського інституту національної пам’яті від 13.01.2023 №61/09.6-07 з інформаційними матеріалами до Дня Соборності України; лист Українського інституту національної пам’яті від 13.01.2023 №61/09.6-07 з інформаційними матеріалами до Дня Соборності України;  Розпорядження КМУ від 24.02.2023 №174-р «Про схвалення Стратегії розвитку читання на період до 2032 року «Читання як життєва стратегія», реалізація концепції Нової української школи у 1-4-х класах; компаративний аналіз  нових  освітніх програм;  рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо особливостей викладання навчальних предметів у 2022/2023 навчальному році та програмно-методичне забезпечення викладення предметів; інструктивно-методичні рекомендації щодо ведення шкільної документації вчителя, лист Міністерства освіти і науки України від 09.11.2022 №21.08-132 щодо шрифтового оформлення підручників та навчальних посібників для 1 класу; незалежне тестування фахових знань і вмінь учителів початкових класів; «Система візуалізації знань. Стіни, які говорять»; «STREAM-освіта. Від теорії до практики»; «Розширення поля пропедевтичної діяльності. Цікаві математичні завдання з історичним матеріалом», «Модельні навчальні програми. 6 клас»; «Адаптація п’ятикласників до навчання» та ін.).

- робота з обдарованими дітьми;

- аналіз кількісного та якісного виконання освітніх програм;

- результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

- опрацювання результатів контролю (проведення індивідуальних консультацій та групових занять, організація роботи з учнями, які мають початковий рівень знань; ведення шкільної документації, оцінювання навчальних досягнень учнів).

- систематичне ознайомлення з новинками методичної літератури, опрацювання статей  у фахових виданнях («Сучасні інновації. Використання мейкер-простору в STEM-освіті», «Розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання», «Модель роботи з дітьми з особливими освітніми потребами», робота з навчально-методичними посібниками НУШ, «НУШ. Теорія і практика формувального оцінювання», «Зворотний зв'язок, або фідбек», «Гейміфікація. Використання ігрових практик і механізмів у неігровому  контексті», «Змішане навчання, його можливості», «Теоретичні аспекти STREAM-освіти», «Дистанційне та змішане навчання в школі: поняття, терміни, моделі», «РЕАЛІЗАЦІЯ STEAM-ОСВІТИ В ПРОЄКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ»,  «Практичне застосування STEM-освіти» та ін.);

- виконання вимог орфографічного режиму;

- планування позакласної роботи;

- забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів навчання та виховання учнів;

- підвищення рівня загальнодидактичної та методичної підготовки педагогів для організації та здійснення освітнього процесу, проведення обміну успішної педагогічної діяльності;

- виявлення, пропагування та впровадження нових освітніх і виховних технологій;

- створення умов для самоосвіти педагогічних працівників.

     Згідно з планом роботи кафедр протягом навчального року проведені засідання методичних об’єднань, на яких опрацьовано нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін, методичні рекомендації щодо патріотичного виховання учнівської молоді, вербального оцінювання результатів навчання; рекомендації МОН щодо організації навчання з технологіями дистанційного навчання, особливості організації освітнього процесу в змішаному форматі; критерії оцінювання навчальних досягнень учнів; проведено обговорення актуальних питань (реалізація завдань НУШ, обов’язкові результати навчання за новим Державним стандартом; результати навчання учнів 4-х, 9-х, 11-х класів; незалежне тестування фахових знань та вмінь учителів початкових класів; інструменти формувального оцінювання та орієнтовна рамка оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти; вимоги коригувального навчання; підготовка вчителя до уроку; організація та проведення індивідуальних консультацій та групових занять; оформлення та ведення шкільної документації; організація роботи з учнями, які мають результати навчання початкового рівня; вибір підручників; обсяг і характер домашніх завдань; ведення шкільної документації; програму підготовки ЗНО; особливості підготовки до національного мультипредметного тесту; використання ІКТ, освітніх онлайн-платформ (навчання з використанням дистанційних технологій при змішаному форматі освітнього процесу,  проведення онлайн-уроків на платформі Google Мeet, використання Google Classroom, використання навчальних відео під час організації освітнього процесу), використання ментальних карток; сплановано позакласну роботу; реалізація концепції НУШ у 1-5-х класах; розглянуто результати контролю (організація роботи ГПД; ведення учнівських зошитів, дотримання вимог єдиного орфографічного та орфоепічного режиму; якість виконання стратегічних завдань мовно-літературної освітньої  галузі Державного стандарту початкової освіти; підготовка вчителя до уроку; адаптація 1-х класів; оформлення та ведення шкільної документації); динаміка творчого розвитку школяра, визначення переваги особисті в роботі з мистецьким матеріалом, розкрити та розвинути індивідуальні здібності гімназистів, підтримати й активно розвивати уміння та навички учня в галузі мистецтва, обмін досвідом; працювали над сучасними інноваційними технологіями (методом проєктів, квестів, інтерактивними формами навчання, особистісно орієнтованим навчання; проблемно-пошуковим методом; текстоцентричним підходом у вивченні української мови, української та зарубіжної літератури; працювали над створенням умов для самореалізації учнів: розробляли роздатковий матеріал (схеми, таблиці), створювали презентації; надано консультації вчителям початкових класів з питань пропедевтики та підготовки молодших школярів до вивчення історії через інтеграцію (математичні задачі в історичним змістом); стан викладання предметів інваріантної складової, робота з обдарованими дітьми; стратегію щодо підготовки учнів для участі у Всеукраїнських предметних конкурсах, олімпіадах та ін.;  результати участі в конкурсах, тощо; проведено круглі столи, зокрема з метою обміну досвідом.

У 2022-2023н.р. методичні об’єднання продовжували роботу над проблемними темами. Наприклад, учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури продовжували працювати над темою «Мовна освіта – основа духовного та інтелектуального розвитку учня, виховання національно свідомої особистості, громадянина України». Працюючи, як і вся країна, в надскладних умовах, філологи пильно стежили за найновішими досягненнями педагогічної, філологічної науки та методики викладання предметів, намагалися впроваджувати ті з них, які найбільше відповідали вимогам та викликам сьогоднішнього дня. Учителі української мови та літератури свідомі того, що «українська мова- найголовніший предмет у будь-якому вищому чи загальноосвітньому навчальному закладі, оскільки виконує дві основні дидактичні функції: є об’єктом пізнання та засобом оволодіння іншими предметами», тому формування мовної особистості – стратегічне завдання школи в цілому і філологів зокрема. Багато уваги члени МО приділяли мовним проблемам: збагаченню, розвитку й активізації словникового запасу учнів через інтеграцію суміжних предметів на уроках української мови, активно формували й розвивали аналітичне та критичне мислення, інформаційну компетенцію дітей шляхом застосування технології критичного мислення, розробляли інноваційні прийоми активізації пізнавальної діяльності. Усі члени МО продовжували роботу над сучасними інноваційними технологіями: методом проєктів, методом квестів, інтерактивними формами навчання, особистісно орієнтованим навчанням; проблемно-пошуковим методом; текстоцентричним підходом у вивченні української мови, української та зарубіжної літератури, працювали над створенням умов самореалізації школярів: розробляли роздатковий матеріал (схеми, таблиці), тести для навчальної діяльності та для контролю знань, умінь і навичок учнів, створювали презентації. Інноваційні технології стали невід’ємною частиною освітнього процесу.

Учителі кафедри іноземних мов працювали над темою «Розвиток творчого потенціалу учнів через запровадження інтерактивної та проєктної діяльності на уроках іноземної мови». Педагоги тісно співпрацюють з Київським національним лінгвістичним університетом.

Робота учителів-філологів упродовж навчального року, незважаючи на складний час, була багатогранною та змістовною, охоплювала кілька пріоритетних напрямків, однак маємо ще не вирішені питання.

Ситуація з культурою мовлення та спілкування, точністю слововживання, гімназистів покращилася, однак проблема ще існує. Над цими питаннями, а також над фразеологією, наголошуванням слів потрібно продовжувати роботу в наступному навчальному році.

Протягом навчального року всі вчителі початкових класів та вихователі ГПД працювали над методичними темами, брали участь у вебінарах та тренінгах «STEM-підхід до навчання у школі» та ін., публікували власні розробки у фахових виданнях (STREAM-проєкт «Вітер як джерело енергії», STREAM проєкт «Вулкан. Вулканічна діяльність як результат впливу механічних явищ», «Елементи пропедевтики історії на уроках математики в початковій школі. Історичні цікавинки», «Історичні задачі. Усний рахунок з ЛЕГО», «Урок-свято до Дня Святого Миколая», завдання для діагностувальних робіт тощо). Ураховуючи особливості організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій для школярів молодшого шкільного віку, вчителі власноруч створювали комп’ютерні презентації до уроків («Леся Українка», «Клімат. Пояси», «Рослини і тварини тропічного поясу», «Сонячна система», «Сонце», «Стихійні лиха», «Тіла і речовини», «Червона книга України», «Гори України», «Дієслово», «Омоніми», «Корисні кпалини» та ін.). Працюючи над упровадженням  ефективних інновацій  та нових форм організації навчання, вчителі початкових класів та вихователі ГПД залучали маленьких школярів до роботи над проєктами дослідницького, пошукового, творчого характеру («Чи є повітря в ґрунті?», «Розчинні і нерозчинні речовини», «Розмноження рослин», «Як рослини п'ють воду», «Невидимі чорнила», «Чарівні атоми», «Захоплюючі можливості паперу», «Методи пізнання природи», «Енергія – джерело життя», «Видатні постаті України», «Червона книга України», «Рослинний і тваринний світ України», «Космічний простір», «Ми – українці», «Голуби миру», «Осінній вернісаж», «Моя вишиванка» та ін.). До проєктної роботи була залучена бібліотекар гімназії, яка проводила літературні уроки, знайомила школярів з дитячою літературою, допомагала підбирати матеріали для роботи. Проєкти було презентовано у вигляді виставок малюнків, рефератів, фотоальбомів, стіннівок.

Підсумовуючи роботу в 2022-2023 навчальному році вчителі початкових класів створили фільми-презентації «До гімназії – з радістю, у гімназії – з користю», «Нова українська школа – новий освітній простір», які розмістили на сайті гімназії та сторінках у соціальних мережах.

Педагоги кафедри природничо-математичних наук активно працювали над реалізацією в освітній процес нових предметів «Пізнаємо природу», «Здоров’я, безпека та добробут». Протягом навчального року вчителі продовжували втілювати методичні прийоми та сучасні педагогічні  технології на уроках математики, фізики, інформатики, біології, хімії, географії, основ здоров`я та ін. з  метою підвищення  мотивації до  навчання  та  сприяли  розвитку   компетентності учнів.

У  своїй  роботі освітяни використовували  наступні  технології: традиційні (підручник,  лабораторні  та  практичні  роботи, наочні  матеріали), ІКТ (навчальні електронні посібники, електронні журнали, отримання  додаткової інформації  за  допомогою  Інтернету, презентації, мультимедійні приладдя), онлайн-тестування, онлайн-олімпіади та  конкурси. Протягом останніх навчальних років у своїй роботі учителі вдало впроваджують STEM-освіту та продовжують  працювати за цим шляхом.

 Учителі активно  використовували  мережу  Інтернет, вміло застосовували  отриману  інформацію  як  на  своїх  уроках, так  і в позакласній діяльності. Педагоги створювати  умови  для  самореалізації  всіх  учасників  освітнього  процесу шляхом  активізаціїї  пізнавальної  діяльності  здобувачів  освіти, разкриттям  їх творчого  потенціалу  й  участі в інноваційній діяльності.

Учителі гімназії з художньо-естетичного циклу застосовували різноманітний методичний інструментарій для досягнення поставлених цілей. Кожен урок мав  різні види діяльності, такі як: прослуховування музичних творів, ознайомлення з мистецькими творами, аналіз, інтерпретація та оцінювання творів мистецтва. На уроках використовувалися репродукції картин, світлини та малюнки, а також давалися практичні завдання для розвитку творчих навичок учнів.

Особливо увагу педагоги звертали на особистісно-орієнтований підхід, співпрацю та співтворчість з учнями. Важливим завданням було виявлення та розвиток індивідуальних здібностей учнів у мистецтві.

Під час уроків учні активно творили та самовиражалися, презентували свої творчі результати та брали участь у шкільних мистецьких заходах. Важливо зазначити, що творчість стала не лише результатом навчання, а й потужним арт-терапевтичним інструментом у період напруженого емоційного стану в суспільстві, особливо під час воєнних дій.

Фізична культура в гімназії №32 «Успіх» у 2022-2023 навчальному році викладалася згідно методичних рекомендацій та навчальних програм. Здобувачі освіти отримували знання та навички в галузі рухової та ігрової діяльності, розвивали навички співпраці, контролювання емоцій, організації часу та уміння оцінювати свої можливості.

Зниження рухової активності учнів стало проблемою, яка негативно впливає на здоров'я дітей. Вчителі фізичної культури шукали ефективні шляхи для розв'язання цих питань навіть під час дистанційного навчання.

На очних і дистанційних уроках фахівці фізичної культури зосереджувалися не тільки на фізичних вправах, а й на формуванні навичок співпраці, контролю емоцій, організації часу та розв'язанні життєвих ситуацій. Теоретичний матеріал доповнювався цікавими відеоматеріалами, презентаціями та завданнями з метою залучення учнів до фізичної активності.

Учителі прагнули забезпечити максимальну користь для дітей під час уроків. При сприятливих погодних умовах, уроки фізичної культури проводилися на пришкільному спортивному майданчику, а під час дистанційних занять обирали комплекси вправ, які можна виконувати у будь-яких умовах.

Безпека учнів під час занять фізичною культурою залишалася пріоритетною. Учні добре ознайомлені з Правилами безпеки життєдіяльності під час занять з фізичної культури та спорту в закладі освіти, а також із самоконтролем під час дистанційних уроків.

Регулярне медичне обстеження учнів допомагало визначити їхні медичні групи. Під час уроків вчителі та інші представники адміністрації контролювали стан виконання фізичних вправ, дозування навантаження, дотримання техніки безпеки тощо.

Захист України став особливо актуальним і важливим завданням. Конституція України визначає його як обов'язок громадян, а Збройні Сили виконують ключову роль у забезпеченні безпеки країни. Метою вчителів предмету «Захист України» є вихованні патріотів, які розуміють важливість захисту Вітчизни і здатні діяти в надзвичайних ситуаціях. Під час уроків стимулювалися пізнавальна активність учнів через зацікавленість тематикою і роботу в групах.

Важливими складовими військово-патріотичного виховання були залучення учнів до збереження безпеки країни, розвиток бажання здобувати військові професії та висока готовність до служби у Збройних Силах України. Допризовна підготовка здобувачів освіти була включена до навчальних програм.

Цілісний підхід до викладання матеріалу та акцент на важливості предмету забезпечували високий рівень мотивації учнів. Кожен здобувач освіти усвідомлював, що знання, які він отримує, можуть допомогти зберегти його життя та здоров'я у надзвичайних ситуаціях.

У ході роботи школи молодого учителя було опрацьовано нормативні документи, інструктивно-методичні рекомендації, рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти; надано індивідуальні консультації (робота з методичними посібниками НУШ організація освітнього процесу, робота з нормативними документами, рекомендації до ведення шкільної документації, підготовка до уроку, нестандартні уроки, проектування інтегрованих уроків, самоаналіз уроку як засіб підвищення його ефективності, організація і проведення позакласних заходів, організація роботи ГПД, організація самостійної роботи та виконання різноманітних завдань дослідницького характеру; рекомендації до ведення та перевірки зошитів, єдиний орфографічний режим). З метою сприяння творчого зростання молодих учителів, формування їх педагогічної майстерності, впровадження передових методів у навчанні, надання методичної допомоги молодим вчителям в плануванні та організації роботи, підвищення їхнього професійного рівня було обрано наставників з числа досвідчених педагогів, які провели практичні заняття, майстер-класи та ін. шкільного рівня. Молоді вчителі показали себе як активна, ініціативна творча група.

Протягом навчального року вчителі та вихователі ГПД пройшли підвищення кваліфікації при Київському університеті імені Бориса Грінченка, мінімальний обсяг становить 30 годин, при Інституті педагогіки НАПН України тощо. Крім того педагоги підвищували свій фаховий рівень на різноманітних онлайн-платформах (EdEra, Prometheus, BRITISH COUNCIL, Смарт освіта, «На урок», «Всеосвіта» та ін.), також учителі  продовжували освоювати та вдоскналювати роботу на платформах «На Урок», «Google classroom», «E-journal» і використовувати  знання та вміння під час проведення онлайн-уроків. Педагоги брали участь у вебінарах, тренінгах, пройшли курси ІППО та ін. («STEM-підхід до навчання у школі», «STEM. Інженерія у школі», «Змістове забезпечення освітнього процесу на засадах інтегративного підходу та впровадження елементів STREAM-освіти», «Критичне мислення: Що? Де? Як?», «Професійно-особистісне зростання педагога», «Маленькі секрети великої мотивації: як зробити навчання успішним?», «Філософія для дітей на уроках літератури в умовах НУШ», «Фінансова освіта для молодших школярів: перші кроки до успіху», «Спілкуємось ефективно; як розвивати діалогічне мовлення молодших школярів», «Розвиток критичного та креативного мислення школярів», «Сучасний урок в теорії та практиці розвитку ключових компетентностей», «Навчання через дослідження в початковій школі», «Критичне мислення – запорука успіху», «Еколого-просвітницькі проекти в шкільному просторі», «Методичне та дидактичне забезпечення історії у 6 класі», «Порівняльний аналіз античної та давньоруської міфології, як засіб розвитку загальної культури вчителя», «Сучасні технологій інклюзивного навчання», «Інтерактивні технології у навчанні історії», «Цінності як основа побудови педагогічного колективу», «STEM-проєкти на базі Arduino», «Онлайн-інструмент Europen Scientix STEM School Label. Основні критерії викладання та планування STEM-освіти у навчальному закладі», «Автоматична та усвідомлена поведінка вчителя», «Автоматична та усвідомлена поведінка вчителя», «STEM підхід до навчання: електронні освітні ресурси», «Мотивація діяльності в освіті», «Організація інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти: законодавчий аспек», «Діти з розладами аутичного спектру. Які вони? Чи готовий педагог до зустрічі з ними?», «Безпека життєдіяльності учнів на уроках фізкультури (спортивних гуртків, секцій) в закладах загальної середньої освіти», «Дистанційне та змішане навчання в школі: поняття, терміни, моделі» «Організація змішаного навчання учнів початкових класів», «Використання проєктних технологій у роботі педагога», «Військова форма ЗСУ. Частина 1. Правила носіння військової форми одягу, нагород та відзнак», «Сучасні підходи до викладання предмета «Захист України» та ін.).

За результатами підвищення кваліфікації 100% педагогів у роботі використовують ПК та володіють ІКТ.

На засіданнях МО щедро ділилися набутим досвідом, вивчали та адаптували в практичній діяльності інтерактивні методики навчання усних і письмових видів мовленнєвої діяльності, використовували знання і вміння під час проведення онлайн-уроків на платформі «Google meet», використовували електронні бібліотеки, застосовували знання і вміння  під час змішаного формату освітнього процесу. Із кожним учнем налагодили взаємодію.

 Педагоги презентували та поширювали власний досвід роботи на  уроках (тестові завдання, словникові диктанти, вправи тощо); публікаціях на сайтах (закладу, засновника, персональних), у професійних спільнотах соціальних мереж, у матеріалах і виступах на засіданнях педагогічних рад гімназії («Система економічного виховання», «НУШ. Реалізація завдань нового державного стандарту» та ін.) і методичних об’єднань, на освітніх онлайн-платформах (Naurok, UrokUA). Учителі  приділяли увагу зміцненню матеріально-технічної бази навчальних кабінетів: нові навчальні фільми для уроків української та зарубіжної літератури, диски з мультимедійними розробками уроків та позакласних заходів, таблиці, схеми для уроків, збірники тестів для підготовки до ЗНО/НМТ, створені власні розробки уроків, позакласних і виховних заходів, частково поповнена аудіотехніка кафедри для творчої реалізації, йде робота над створенням методичного кабінету, вчителі продовжують оформлення електронних методичних тек.

Робота учителів упродовж навчального року, незважаючи на складний час, була багатогранною та змістовною, охоплювала кілька пріоритетних напрямків.

До роботи методичних об’єднань було залучено практичного психолога та бібліотекарку.

     2) Робота методичної  ради гімназії.

У 2022-2023 н.р. методична рада гімназії впродовж року координувала діяльність усіх методичних структур гімназії, розглядала такі питання:

1. Організація методичної роботи в гімназії. Реалізація проблемних питань, визначених річним планом роботи. Спрямування діяльності гімназії на реалізацію науково-педагогічної теми : “Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу”.

2. Організація та координування роботи методичних об’єднань, погодження планів роботи на 2022-2023 н.р.

3. Затвердження річного плану роботи методичної ради на 2022-2023 навчальний рік.

4. Організація освітнього простору НУШ.

5. Організація роботи школи молодого вчителя.

6. Створення оптимальних умов для забезпечення неперервної самоосвітньої діяльності педагогічних працівників.

7. Організація інформаційно-комунікаційного супроводу освітнього процесу (оновлення матеріалів у методичному кабінеті, поповнення картотеки методичної бібліотеки, розширення доступу до мережі Інтернет).

8. Організація роботи підготовка учнів до участі в шкільних етапах предметних олімпіад.

9. Орієнтовне планування навчальних екскурсій та складання графіку навчальної практики.

10. Освітні програми на 2022-2023 навчальний рік.

11. Аналіз результатів І (шкільного) етапу та підготовка учнів до ІІ (районного) етапу Всеукраїнських та Київських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2022-2023 н.р.

12. Результати учнів (випуск 2022 р.) у зовнішньому незалежному оцінюванні. Методика підготовки до НМТ у 2022-2023 н.р.

13. Організація дистанційного навчання в гімназії: теорія і практика, досвід.

14. Забезпечення сприятливих умов щодо адаптації учнів 5-х класів до вимог середньої школи.

15. Розширення спектру інноваційних технологій. Методика STEM-освіти.

16. Про результати вивчення досвіду роботи вчителів початкових класів Монакової К.В., Полубоярцевої О.А., Ткаченко Н.М..

17. Застосування online- платформ, як чинник підвищення ефективності викладання основ наук у сучасній українській школі.

18. Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр. Результати участі учнів у районному етапі предметних олімпіад, конкурсів, змагань.

19. Розширення спектру інноваційних технологій. Інтегральні технології. Систематизація досвіду роботи досвідчених учителів з використання інтегральних технологій в освітньому процесі.

20. Система економічного виховання школярів. STEM технології як інноваційна складова економічного виховання.

21. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної науки.

22. Робота шкільних факультативів, курсів за вибором, додаткових індивідуальних занять.

23. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів гімназії за 2022-2023 навчальний рік. Моніторинг знань учнів з основних наук.

24. Підготовка до виставки «Калейдоскоп методичних ідей». Презентація проєктів. Аналіз атестаційних матеріалів. Підсумки атестації педагогічних працівників за 2022-2023 н.р.

25. Звіти наставників про роботу з молодими вчителями, аналіз участі молодих учителів у роботі методичних об’єднань та ШМУ.

26. Оцінка якості роботи МО. Аналіз результатів роботи педагогічного колективу над науково-методичною темою. Визначення тематики проблемних питань на новий навчальний рік.

27. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної науки.

5. Соціально-психологічна служба        

1) Поліпшення психологічного супроводу освітнього процесу.

 

Для кожного громадянина нашої держави період від 24 лютого 2022 року до сьогодення стало пекельними випробуваннями в усіх сферах життя, психологічно та фізично. Одними з основних задач роботи соціально-психологічної служби гімназії в 2022-2023 навчальному році було створення, впровадження та вдосконалення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки здобувачів освіти в умовах  воєнного стану.

Процес адаптації до життя під час війни змусив кожного українця прийняти рішення: покинути тимчасово країну, місто, дім, в якому жили все життя або останнім часом,  чи залишитися на місці і шукати нові можливості, способи життя. Змішана форма навчання дала можливість втілити реалізацію освітнього процесу та охопити всіх учасників. Учні, вчителі, батьки успішно подолали всі труднощі, здобуваючи нові знання, надаючи цінності та змісту знань, умінь, навичків у всіх галузях шкільної програми.

  Зважаючи на постійну небезпеку, через систематичні хвилювання та тривогу з’являються також і психологічні проблеми. Під час війни діти  переживають постійний, накопичувальний стрес і тривогу, слідкуючи за повідомленнями про повітряну тривогу («зльоти МІГів», запуски ракет і БПЛА) і, звичайно, таке очікуване повідомлення про те, що небезпека минула… Педагоги повинні були перемістити фокус уваги з академічних успіхів дітей на підтримку і нормалізацію психічного стану гімназистів, швидко справлятися зі своїми внутрішніми переживаннями, тривогою та страхами і ставати «опорою» - тими, з ким безпечно і спокійно.  Кожен вчитель повинен був  долучитися до цього процесу в рамках викладання свого предмету, перебуваючи в кабінеті, в укритті, дистанційно. Педагоги демонстрували підтримку учням власними стійкістю та спокоєм.

Соціально - психологічний супровід в освітньому процесі охоплює різні види роботи. А саме:

Діагностична робота включала в себе вивчення особливостей діяльності та розвитку учнів (пам'ять, увагу, мислення, тощо); дослідження мікросередовища і клімату в колективі, його вплив на розвиток дитини; з’ясування мотиваційної готовності дітей дошкільного віку; діагностику обдарованості та здібностей учнів та інше.

Одним з найважливіших напрямів роботи є визначення рівня психологічної адаптації та її супровід учнів 1-х та 5-х класів. У ході дослідження вивчали рівень мотивації гімназистів до навчання, мікроклімат у класному колективі, рівень конфліктності та тривожності дітей. На педагогічній раді були представлені результати дослідження адаптації учнів 1-х і 5-х класів до навчання. Також окремо вчителям-предметникам, класним керівникам і батькам були надані рекомендації щодо подальшої роботи з учнями.

Серед здобувачів освіти середньої та старшої ланки були проведені дослідження психологічного клімату класу, виявлення стану агресії та типу агресивної поведінки, визначення рівня шкільної мотивації, згуртованості колективу, визначення інтернет-залежності учнів, вивчення професійної зорієнтованості гімназистів. Також досліджувався рівень самооцінки учнів, типи темпераментів, вивчалися стилі поведінки учнів під час конфліктів і проводилась діагностика міжособистісних взаємин серед учнів.

 

Консультативна робота проводилася систематично за принципом професійної етики, із дотриманням «Етичного кодексу психолога», в інтересах того, хто потребує допомоги на засадах конфіденційності.  Тематика звернень:

з боку батьків:

-         труднощі у навчанні;

-         формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі;

-         шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності;

-         вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини;

-         адаптація дитини до нового колективу;

-         асоціальні прояви у поведінці дітей;

-         профілактика шкідливих звичок;

-         взаємовідносини в системі «вчитель-учень»;

-         професійне самовизначення учнів;

-         дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність;

-         статеве виховання, дружба, кохання;

         з боку педагогів:

-         асоціальні прояви у поведінці дітей;

-         адаптація дитини до нового колективу;

-         готовність до навчання та труднощі у навчанні;

-         вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини;

-         професійне самовизначення учнів;

-         «професійне вигорання» педагогів;

-         психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти;

-         взаємовідносини в системі «батьки-діти»;

-         суїцидальна поведінка дітей;

         з боку дітей:

-         професійне самовизначення;

-         проблеми навчання;

-         самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій;

-         профілактика шкідливих звичок;

-         дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність;

-         суїцидальні роздуми дітей;

-         взаємовідносини в системі «батьки-діти»;

-         відсутність мотивації до навчання;

-         статеве виховання, дружба, кохання;

-         емоційна підтримка, зниження рівня тривожності.

 

Профілактична робота

З учнями гімназії проводилася робота профілактичного характеру.

Для учнів 1-х класів були організовані заняття для успішної адаптації до навчання в школі, розвиток творчих здібностей. Для дітей молодших класів проводилися індивідуальні та групові коригуючі заняття на подолання шкільної тривожності та підвищення самооцінки; заняття з розвитку мислення, уваги, уяви, пам'яті; здорового та безпечного способу життя, профілактика булінгу, попередження конфліктів.

Із підлітками проводилися заняття, які були спрямовані на зниження рівня тривожності та на розвиток самопізнання і впевненості в собі, ціннісних і професійної орієнтацій; набуття необхідного соціального досвіду, навичок конструктивних взаємин, оволодіння засобами спілкування.  

З учнями середньої та старшої ланки проводилися заняття, спрямовані на розвиток морально-етичних якостей, умінь і навичок здорового та безпечного способу життя, з профілактики торгівлі людьми,  жорстокості, насильства, булінгу, алкоголізму, куріння, наркоманії, злочинності та безпечного користування інтернетом.

Серед старшокласників проводилася робота, яка спрямовувалася на розвиток творчих здібностей, пошуку себе в дорослому житті.

Учням, батькам і педагогам були надані рекомендації щодо профілактики стресових і постсресових станів.

 

Просвітницька  робота

Шкільна психологічна служба дбає про психологічну освіченість педагогів, учнів, батьків. Практичний психолог знайомить учасників освітнього процесу з основами психології , самонавчання і самовиховання, формує потребу в психологічних знаннях, знайомить із причинами, проявами та корекцією аномалій психофізичного розвитку дітей, із чинниками появи важковиховуваних підлітків та особливостями психолого-педагогічних впливів на них. Були використані такі форми роботи: виступи на батьківських зборах, педагогічних радах; бесіди, консультації, оформлення стендів.   

Для підтримки, інформування учнів і батьків  під час воєнного стану було створено публічний канал «Психологічний простір», у якому кожен, хто потребує підтримки, міг знайти відповіді на питання, які постали перед кожним громадянином України.

 

Організаційна робота

Практичний психолог неодноразово брала участь чи була слухачкою різноманітних семінарів, тренінгів, конференцій, на яких обговорювали актуальні теми. Н.С.Сорока виступала на на педагогічних радах і батьківських зборах, систематично залучалася до проведення виховних заходів та виконання громадських доручень.

 

Робота спрямована на захист дитини

Систематично проводилася робота щодо складання та корекції соціального паспорту закладу освіти, оновлення банку даних дітей, що опинилися у складних життєвих обставинах, та учнів, що потребують посиленого психолого-педагогічного контролю. Здійснено соціальний та психологічний супровід дітей та родин, що потребують посиленого психолого-педагогічного контролю. Постійно оформлювалася необхідна документація.

 

2) Удосконалення психолого-педагогічної освіти учителів.

 

У 2022-2023 навчальному році довелося працювати в змішаному форматі. Це стосується і психологічно-соціальної служби. На сайті гімназії та телеграм канаті були розміщенні статті, посилання, рекомендації, поради та ін. для всіх учасників освітнього процесу. Корисні вправи для адаптації в екстремальних умовах, дихальні вправи при панічних атаках, заземлення та повернення себе в реальність «тут і зараз».

У наш час робота сучасного педагога перенасичена різноманітної викликами, а саме: інтелектуальне навантаження, індивідуальний пошук і формування любові до навчання учнів, невідповідно низький авторитет вчителя в суспільстві, виконання педагогом невластивих йому функцій, відповідальність за психологічний стан мікроклімату в колективі та ін.  Також, аби зберегти баланс метального здоров’я у сучасних умовах, навчитися як опанувати себе й допомагати учням, жити в умовах війни та сприймати реальність, допомагають кваліфіковані спеціалісти. І саме від професійного зростання педагога залежить якість освіти молодого покоління.

У підтримці, розвитку та корекції психоемоційного стану вчителя важливу функцію має робота гімназійної соціально-психологічної служби, але значна частина успіху залежить від особистості, від її ставлення до професійної діяльності. У роботі педагога особливо важливу роль відіграють індивідуальний стиль роботи, який формується на основі темпераменту, емоційності, прояви поведінкових реакцій, ситуації та ін. Практичний психолог систематично проводив роботу щодо попередження професійного вигорання педагога, відновлення втраченого орієнтиру та самовдосконалення, надавала рекомендації для пошуку особистісного потенціалу .

Протягом навчального 2022-2023року не виникало проблемних ситуацій, які б заважали виконанню функціональних обов’язків. 

6. Організація та ефективність освітнього процесу

За результатами навчальних досягнень учнів гімназії успішність становить 100%,  якість знань –68,1%.

За підсумками навчальних досягнень закінчили 2022-2023 навчальний рік з Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» 42 учні гімназії, 4 учнів отримали свідоцтва про здобуття базової загальної середньої освіти  з відзнакою, свідоцтва про здобуття повної загальної середньої особливого зразка одержали 2 учня (2 срібні медалі).

Результат Національного мультипредметного тесту показав, що 1 учень набрав 200 балів з української мови.

Педагоги плідно працювали зі здібними та творчо обдарованими учнями. Протягом року гімназисти  брали участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із навчальних предметів, Всеукраїнських інтернет-олімпіадах на онлайн-платформі «На урок», ХХІІІ Міжнародному конкурсі з української мови імені П.Яцика, ХІІІ Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім.Тараса Шевченка, конкурсі читців поезії Т.Г.Шевченка серед учнівської молоді, Всеукраїнському учнівському літературно-мистецькому конкурсі «Стежками Каменяра», конкурсі  авторської пісні та прози до Дня Гідності та Свободи серед учнівської молоді,  та  ін., незважаючи на те, що їх довелося провести в онлайн-форматі.

Гімназисти вибороли такі переможні місця:

Назва

Етап

Місце

1

Всеукраїнські учнівські олімпіади із навчальних предметів

районний

І місце – 4 учн.

ІІ місце – 31 учн.

ІІІ – 53 учн.

2

Конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка серед учнівської молоді

районний

ІІІ – 1 уч.

3

Конкурсі  авторської пісні та прози до Дня Гідності та Свободи серед учнівської молоді

районний

І місце – 1уч.

4

Інтелект-турнір

районний

І місце

5

Інтелектуальна гра «Вундеркіндери»

районний

І місце

6

Дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»)

районний

ІІІ місце

7

Цикл інтелектуально – розважальних вікторин «Quiz» «Фантастична»

районний

І місце

8

Цикл інтелектуально – розважальних вікторин «Quiz» «Різдвяна»

районний

ІІ місце

9

Цикл інтелектуально – розважальних вікторин «Quiz» «Соборна Україна»

районний

ІІІ місце

10

Цикл інтелектуально – розважальних вікторин «Quiz» «Навколо світу за годину»

районний

ІІІ місце

11

Цикл інтелектуально – розважальних вікторин «Quiz» «Як тебе не любити, Києве мій»»

районний

ІІ місце

12

Цикл інтелектуально – розважальних вікторин «Quiz»

районний

ІІ місце

13

Квест «На захисті України»

районний

ІV місце

14

Інтелектуальна гра «ЮНІОР»

районний

ІV місце

 

 

 

 

15

Всеукраїнські учнівські олімпіади із навчальних предметів

міський

І місце – 4 учн.

ІІ місце – 6 учн.

ІІІ місце – 12учн.

16

Інтелект-турнір

міський

ІІ місце

17

ХХІІІ Міжнародний конкурс з української мови Петра Яцика

міський

І місце – 4 учн.

ІІ місце – 2 учн.

ІІІ місце – 2 учн.

 

 

 

 

18

Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок»

всеукраїнський

І місце – 1 уч.

ІІ місце – 1 уч.

ІІІ місце – 3 учн.

         7. Охорона праці та здоров я учасників освітнього процесу.

  За період 2022-2023 навчального року адміністрація гімназії проводила контроль за організацією роботи, спрямованої на збереження життя та здоров’я учнів і працівників.

Робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності в гімназії №32 «Успіх» організована відповідно до нормативно-правових актів.

Згідно з річним планом роботи в гімназії своєчасно проводились відповідні інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності (з працівниками та учнями), уроки з попередження нещасних випадків, дотримання правил поведінки під час рухливих ігор, занятть спортом, тематичні уроки-безпеки перед канікулами, бесіди з учнями щодо безпечної поведінки вдома, у громадських місцях тощо. Особливу увагу приділяли питанню необхідності дотримування алгоритму дій у разі настання «Повітряної тривоги» та у разі виявлення підозрілих та вибухонебезпечних предметів. З метою практичного закріплення набутих знань, умінь та навичок з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту відбуваються відповідні тренування у рамках Тижнів безпеки життєдіяльності та Дня ЦЗ.

Працівники гімназії систематично проводять інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності для персоналу та учнів, а також уроки та бесіди з попередження нещасних випадків та правил поведінки в різних ситуаціях. Постійний контроль за дотриманням дисципліни та фізичного навантаження на уроках фізкультури забезпечується медико-педагогічним контролем.

 

Також у гімназії створені спеціальні куточки з безпеки життєдіяльності, зокрема і правила дорожнього руху, схеми безпечних маршрутів до навчального закладу. У рамках «Тижня безпеки життєдіяльності» проводяться навчання з евакуації на випадок пожежі.

На загальних батьківських зборах, нарадах при директорі та педагогічних радах систематично обговорюються питання охорони праці та безпеки. Особлива увага приділена правилам поведінки в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру, з проведенням бесід та інструктажів для учнів, вчителів і батьків щодо дій у разі обстрілів або повітряної тривоги та надання домедичної допомоги потерпілим.

 

8. Виховна робота

 Виховна робота гімназії 2022- 2022 н.р. проводилася згідно з річним планом роботи, була спрямована на патріотичне виховання, ознайомлення учнів із загально-людськими цінностями, формування особистості – свідомого громадянина України, шляхом пізнання багатовікових надбань національної та світової культури, формування навичок здорового способу життя, виховання у дітей високої духовності та моральності; формування мовної компетентності гімназистів, патріотичних якостей і правової культури; забезпечення відповідності змісту виховання актуальним проблемам та перспективам розвитку особистості, суспільства, держави; забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості та найвищої цінності суспільства; розвиток талантів, обдарувань, розумових і фізичних здібностей. Особлива увага зосереджувалася на патріотичному вихованні  та питанні безпеки життєдіяльності, протидії булінгу та академічної доброчесності.

  Виховна робота здійснювалась відповідно до чинних вимог, нормативних і директивних документів, рекомендацій МОН, Статуту гімназії.

Пріоритетними завданнями педагогічного колективу були:

1)  виховання громадянина, патріота, який володіє громадянською компетенцією; знає свої права і обов’язки, поважає права людини;

2)   мовна компетентність гімназистів;

3)  усебічний розвиток особистості, її нахилів та інтересів;

4)   підтримання та зміцнення гімназійних  традицій;

5)   удосконалення методичної майстерності класного керівника;

6)   розвиток учнівського самоврядування;

7)  забезпечення високого рівня виховання на українських історичних і культурних традиціях, загальнолюдських цінностях, воїнів-захисників і випускників гімназії.

Ці завдання реалізувались через такі основні компоненти виховної системи:

1) виховний потенціал навчальних предметів (методична робота вчителів; проведення тематичних тижнів, декад;  позакласна робота, музейна робота, екскурсійна робота, конкурси та ін.);

2) робота класних керівників (під час освітнього процесу та в позаурочний час);

3) учнівське самоврядування;

4) робота з батьками;

5) робота соціально-психологічної служби.

Протягом 2022-2023 н.р.  пройшли такі тематичні тижні, декади та місячники, які несуть у собі потужний виховний потенціал:

·       місячник «Увага! Діти на дорозі!»;

·       тиждень державності України та її символіки;

·       тиждень протидії булінгу;

·       декада екологічних знань;

·       декада української мови;

·       Всеукраїнська акція «16 днів проти насилля»;

·       тиждень права;

·       тиждень знань з безпеки життєдіяльності;

·       декада суспільних наук;

·       декада англійської мови;

·       декада природничо-математичних наук.

У 2022-2023 н.р. класні керівники велику увагу приділяли патріотичному вихованню – і це знаходило відгук у гімназистів. Усі працювали над підтримкою бойового духу наших захисників, брали активну участь у різноманітних патріотичних заходах та ін. Учасники освітнього процесу усвідомлювали, що національна свідомість є важливим чинником створення оптимальних передумов розвитку всебічно освіченої особистості, виховання громадянина-патріота України на засадах загальнолюдських і національних цінностях, принципах гуманізму й демократії. Молоде покоління є потужним носієм ідентичності нації, її генетичного коду. У центрі уваги були питання популяризації української мови.  Адже саме на уроках літератури та історії, позакласній і виховній роботі насамперед відбувається формування гуманістичного світогляду школяра, принципів патріотизму й толерантності, розвиток його духовного світу, утвердження загальнолюдських морально-етичних орієнтирів і цінностей. Педагоги намагалися поглибити знання гімназистів у різних сферах, показати, що наука багатогранна, зацікавити всіма групами предметів, продемонструвати способи використання знань на практиці; виховати відповідальність; сприяти створенню атмосфери співробітництва між учнями та вчителями. У ході роботи тематичних місячників, декад, тижнів було проведено низку заходів: тематичні виховні години; уроки мужності та пам’яті; конкурси та виставки малюнків, ілюстрацій, стіннівок, плакатів, проєктних робіт, бібліотечні виставки, круглі столи, конференції, дискусії, онлайн-вікторини, міні-лекторії, культпоходи, екскурсії, концерти тощо. Реалізація виховного потенціалу навчальних предметів здійснювалася через роботу з обдарованою молоддю.  Особливу увагу педагоги приділяли позакласній і позашкільній роботі, залучали учнів до участі в ХХІІ Всеукраїнському радіодиктанті національної єдності, олімпіадах (Всеукраїнські учнівські олімпіади із навчальних предметів, Всеукраїнських інтернет-олімпіадах «На Урок»); конкурсах (ХХІІ Міжнародний конкурс з української мови імені П.Яцика, ХІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім.Тараса Шевченка, Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, читців поезії Тараса Шевченка, «Увага! Діти на дорозі!», «Охорона праці очима дітей», «Рідну мову пензликом малюю», «Юридична освіта майбутнього", постерів до Дня пам’яті героїв Крут», «Рік Незламності», «Збережи довкілля! Наслідки забруднення навколишнього середовища» конкурси стіннівок та ін.); відкритті пам’ятного стенду «Герої не вмирають» (присвяченому загиблому випускнику Олександру Грянику), уроках мужності («На захисті Батьківщини», пам’яті загиблим випускникам); засіданнях круглих столів («Механізм захисту прав людини в сучасному світі», «Сучасна авіація», «Україна – космічна держава» та ін.); тематичних хвилинок («Людська гідність та права людини», до видатних дат); конференцій («Історія космонавтики», «Альтернативні джерела енергії» та ін.), відкритих уроках і заходів («Альтернативні джерела енергії», «Річки – артерії України» та ін.); презентацій («Екологічні проблеми України та шляхи їх подолання», «Біологічна небезпека та  біологічний захист», «Неймовірні історії кохання», до 300-річчя Г.С.Сковороди та ін. до різноманітних уроків і заходів); перегляду відеоматеріалів («Нескорені», «Імена на стінах», «Діалоги про війну», «Історії місць війни», до визначних подій і пам’ятних дат), випуску тематичних стіннівок (присвячені Дню української писемності та мови, до святкових і пам’ятних дат), мініекскурсії «Рослинний світ шкільного подвір’я», брейн-рингах (правовий); майстер-класах («BBC Micro:bit - дитячий навчальний мікрокомп'ютер, перше знайомство» та ін.), дослідах («Одержання електроенергії з фруктів та овочів», «Пророщування насіння», «Вирощування весняної зелені» та ін.); флешмобах («Оберіг нації», «Кольоровий тиждень», «Люблю Київ» та ін.); вікторин («Зоряні крила», «Організація дорожнього руху»);акціях («Книги Незламності» (для бібліотеки ім.О.Гончара м.Херсон), «Стрічка свободи» (пов’язування жовто-блакитних стрічок - символ гідності та свободи, «Червона стрічка» до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, «Засвіти свічку» до Дня пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій, «Допоможемо зимуючим птахам»), «Скорботна свічка пам’яті» (виготовлення свічок із паперу), «Валентинка на передову», «Посади і вирости рослину», «Червона маківка – символ пам’яті», «Допоможемо зимуючим птахам»), фотоконкурсі «Прекрасне навколо нас», екскурсіях («Сторінками історії права», музеями міста та віртуальні подорожі), потужних проєктах дослідницького, пошукового та творчого характеру («Говоримо українською», «Мова – ДНК нації», «Право в середньовіччі», «Відновлювана (Зелена) енергетика України», «Рослини занесені до Червоної книги України», «Тварини занесені до Червоної книги України», «Вплив забруднення навколишнього середовища на організм людини», «ГРВІ та Грип. Шляхи поширення вірусних захворювань та їх профілактика», «Річки і струмки Київщини», «Подорож країнами Азії», «Тварини України», «Вітаміни в житті людини», «Захворювання очей. Причини порушення зору та їх профілактика», «Мутації та мутагенні чинники. Захист організму від мутацій», «Екологічні проблеми України та шляхи їх подолання», «Стрес і психологічна рівновага», «Зброя перемоги» та ін.). До проєктної роботи була залучена бібліотекар гімназії, яка проводила літературні уроки, знайомила школярів з дитячою літературою, допомагала підбирати матеріали для роботи. Роботи було презентовано у вигляді виставок малюнків, стіннівок та ін..

У рамках гімназійної профорієнтаційної роботи учні брали участь в онлайн-зустрічах з представниками Київського університету культури «Абітурієнт – 2023», моніторингах Освітньої агенції, зустрічах із батьківською громадськістю, випускниками-студентами і викладачами тощо.

    Військово-патріотичне виховання визначено складовою національно- патріотичного виховання, що в часи воєнної загрози стає пріоритетом національно-патріотичного виховання. Воно орієнтоване на формування у молодої особистості, готовності до захисту України, розвиток бажання здобувати військові професії, проходити службу у Збройних Силах України як особливому виді державної служби. Його зміст визначається національними інтересами України i покликаний забезпечити активну участь громадян у збереженні ïї безпеки від зовнішньої загрози в надзвичайній ситуації дасть змогу зберегти власне життя і здоров’я. Гімназисти мали змогу продемонструвати свої знання та вміння у районній грі «Сокіл» («Джура»).

       Філологи продовжували популяризацію творчості поета Юрія Тітова, творчість якого орієнтована на молоде покоління.

У 2022-2023 н.р. методичне об’єднання  класних керівників продовжувало роботу над темою «Формування успішної особистості на засадах створення сучасного освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу».

Робота методичного об’єднання класних керівників спрямована на організацію виховання як цілісної системи, що характеризується, відповідно до Постанова КМ України від 27.12.2022 №1451 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України щодо питань національно-патріотичного виховання та молодіжної політики»; Розпорядження КМ України від 25.11.2022 №1055-р (план заходів до 90-х роковин Голодомору 1932-1933 р.р.); лист Українського інституту національної пам’яті від 13.01.2023 №61/09.6-07 з інформаційними матеріалами до Дня Соборності України; лист Українського інституту національної пам’яті від 13.01.2023 №61/09.6-07 з інформаційними матеріалами до Дня Соборності України, Стратегії національно-патріотичного виховання учнів певною метою і завданнями, змістом, методами, засобами та організаційними формами.

Основна увага була зосереджена не лише на проведенні виховних заходів, а і на забезпеченні ефективної взаємодії між учасниками виховного процесу, методах виховання, які забезпечують розкриття потенціалу особистості дитини, формуванню патріота, підвищення рівня їхньої вихованості та розвитку.

На засіданнях МО класних керівників були розглянуті такі питання організаційного та методичного змісту:

-  про організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час змішаного формату освітнього процесу;

- про розвиток життєвої компетентності учнів на кожному етапі становлення особистості;

     - про підготовку до проведення свята Першого дзвоника та методичні рекомендації до проведення першого уроку.

     -  про дотримання Правил внутрішнього розпорядку гімназії.

- про превентивне виховання;

- про виховання свідомого ставлення гімназистів до навчання, формування найкращих моральних якостей на основі національної культури та загальнолюдських цінностей;

- про забезпечення високого рівня знань учнів, розвитку їх творчих здібностей, задоволення індивідуальних освітніх потреб через модернізацію форм методичної роботи, впровадженню новітніх інформаційних технологій, які дадуть змогу самоутверджуватись кожній особистості.

-     про удосконалення роботи класного керівника в контексті дослідження методичної теми;

-     про працевлаштування випускників 9,11 класів;

-     система роботи класних керівників з обдарованими учнями;

-     використання проєктних технологій у системі виховної роботи;

-     реалізація методичної теми через позаурочні та позакласні форми роботи;

-     робота класних керівників з питань профілактики правопорушень;

 -     про систему роботи класних керівників, які атестуються;

-    про підсумки проведення тематичних місячників, декад і тижнів;

-  про роботу з учнями, які потребують особливої  психолого-педагогічної уваги;

- про результати попереджувального та повторного контролю;

     - про правила поведінки під час надзвичайної ситуації ( повітряної тривоги, обстрілів артилерійськими системами град, евакуації…);

-                     про психологічну підтримку учнів, батьків та вчителів;

-                     про облік учнів в умовах воєнного стану;

-                      про формування в учнів свідомого ставлення до власного здоровя.

Досвідчені класні керівники та практичний психолог гімназії надавали допомогу в налагодженні та створенні гарного психологічного клімату й працездатної атмосфери в класах, де працювали молоді та малодосвідчені класні керівники. Під час роботи з молодими і малодосвідченими класними керівниками на засіданнях були розглянуті такі питання:

-        обмін досвідом «Найефективніші форми і методи роботи з батьками»;

-        обмін досвідом роботи класних керівників щодо збереження здоров’я, попередження дитячого травматизму, дитячої злочинності, суїциду, бездоглядності;

-        ознайомлення з новинками методичної літератури;

-        профорієнтація учнів випускних класів;

-        рекомендації з питань збереження здоров’я та життя дітей під час літнього оздоровчого періоду.

-        поєднання зусиль школи, сімї, громадськості  в процесі виховання дітей.

 Протягом навчального року велика увага приділялась вихованню свідомого громадянина України. Із цією метою були проведені такі виховні години: День знань. Перший урок – «Маніфест здоров’я. COVID-19. Школо, ми готові»; «Ми – українці: честь і слава незламним!», «Безпечний шлях до гімназії», «Грамотність – запорука успіху людини», «Стоп булінг», «Партизантський фронт», «Хай буде мир на всій землі», «Співак і доля» (до 90-річчя від дня народження Анатолія Солов’яненка), «Трагедія українського народу - Бабин Яр», «Бібліотека – безмежне джерело знань!», «Милосердя і доброта – людства два крила», «Алкоголь – ворог №1»,  «На захисті Батьківщини», «Дівчата – цвіт нації», «Торгівля людьми. Розпізнай небезпеку вчасно», «Пилип Орлик:гідний наслідування і пошани», «А пам’ять священна…», «Чого нас участь бабусі та дідусі», «Мова – зброя єднання», «Сонячна дорога пам’яті», «Обережно! Небезпека у соціальних мережах», «Правила користування мобільним зв’язком у громадських місцях», «Толерантність: ти і я», «Електронні сигарети і кальян: міфи та реальність», «День гідності та свободи», «Над білим янголом скорботи незгасний духу смолоскип», «СНІД: подумай про майбутнє – обери життя», «Мої кроки до здоров’я», «Життєві уроки Григорія Савича Сковороди», «Збройні Сили України – Слава, гордість, міць країни!», «Твій вік – твої права», «Шана і подяка вам, дорогі ліквідатори», «Традиції та звичаї свого народу», «На порозі новий рік», «Микола Куліш – драматург доби», «Соборна мати Україна – одна на всіх, як оберіг», «Голокост – лихо століття», «Пам’ятаймо про Крути», «Про виконання учнями вимог внутрішнього розпорядку гімназії», «Розумне та практичне використання Інтернет-ресурсів», «Любов дала життя, рух і силу», «Час і досі не загоїв рани», «Небесна сотня. Вони загинули за Україну», «Рідна мова – скарб народу», «Незламні», «Крим – це Україна», «Правила поведінки в надзвичайних ситуаціях», «Поважайте жінок», «Сила нескорених», «Тарас Шевченко – безсмертний геній України», «Фінансова грамотність», «Жива планета», 7 кольорів мого щастя», «Вплив людини на довкілля», «Місто Герої», «Циферблат життя – здоров’я», «Україна – космічна держава», «Пам’ятки світу», «Чорнобиль у серці України, а тінь його по всій Землі», «Потреби та можливості їх використання», «Священна пам'ять в спадок нам дана», «Матері – Берегині роду», «Моя сім’я – моя фортеця», «Велика трагедія маленького народу», «Любов’ю квітнуть вишиванки», «Україна – це невід’ємна частина Європи (географічно, історично та ціннісно)», «Як тебе не любити, Києві мій?», «Украдене дитинство», «Бережи природу для людського роду!» та ін.).

Педагогами та активами класів було проведено низку заходів:

  -  щоденну Загальнонаціональну хвилину мовчання;

-  допомога захисникам України в шпиталях, центрі реабілітації та ін.;

- виготовлення окопних свічок, листівок, поробок та ін. для воїнів;

-   флешмоби;

-  тематичні екскурсії;

-   загальношкільна інформаційна година «Безпечний шлях до гімназії»;

-   усні журнали (присвячені пам’ятним датам);

-  інформаційні хвилини до визначних подій;

-   поетична п’ятихвилинка;

-  перегляд тематичних відеоматеріалів і фільмів;

-  брейн-стормінг «Обережно! Небезпека у соціальних мережах»; «Правила користування мобільним зв’язком у громадських місцях»);

-  круглі столи;

-   конкурси дитячих малюнків;

-   виставка тематичних стіннівок;

-   лекторії;

-   акції;

- покладання квітів до меморіальної дошки Ігоря Бєлошицького і стенду Олександра Гряника;

-   виставки художньої, документальної та історико-краєзнавчої літератури;

-  хвилина пам’яті, присвячена воїнам, які віддали своє життя за Україну;

тощо.

У гімназії працює учнівське самоврядування. Були проведені тематичні заходи до Дня працівника освіти, новорічні свята та ін.. Учні брали участь в організації та проведенні позакласних заходів, конкурсів, виставок, змаганнях, виступали з цікавими презентаціями на виховних годинах, конференції, круглих столах, тощо. Із завзяттям виготовляли, збирали і пакували окопні свічки, поробки, листівки, валентинки, смаколики, книги, речі, іграшки та ін. для захисників, знедолених дітей і постраждалим Херсонщини. До добрих справ із завзяттям долучилися батьки та педагоги. Учасники освітнього процесу передали зібране волонтерам, захисникам на передову й шпиталі. Усе це неабияк об’єднало гімназійну родину.

Класні керівники та вчителі систематично співпрацюють з батьками щодо виховання дітей, продовжували профорієнтаційну роботу. Для учнів і батьків на сайті  гімназії працював лекторій, висвітлені поради психолога.

Учителі-предметники, класні керівники дбають про належну та змістовну  організацію дозвілля учнів гімназії. У гімназії проводилася  краєзнавча робота з вивчення історії рідного краю. Із цією метою були організовані цікаві та змістовні екскурсії (Київський університет культури, Київський національний університет культури і мистецтв, подорожували, проводили екскурсії та ін.).

Особлива увага в гімназії приділяється і питанням правової освіти та дитячій бездоглядності. Систематично проводиться контроль за дотриманням внутрішньо шкільного розпорядку. Класними керівниками та адміністрацією гімназії систематично проводяться бесіди з батьками, діти яких схильні до правопорушень.

Конкурси, вікторини, літературні ранки і вечори, літературно-музичні композиції, квести, літературні екскурсії, випуск стінних газет й ін. стали в гімназії традиційними. Культурно-мистецькі акції урізноманітнюють шкільне життя, забезпечують розвиток інтелектуальних, творчих, естетичних здібностей учнів на основі індивідуального підходу, дають змогу пізнати загальнолюдські цінності, забезпечують усебічний розвиток особистості, її нахилів  та інтересів.

 

ЗАВДАННЯ ГІМНАЗІЇ НА 2023-2024 н.р

ОСВІТНІ:

·    створення умов для впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти та Концепції «Нова українська школа»;

·    продовжувати впроваджувати елементи е-навчання;

· оновлення допрофільної підготовки учнів шляхом оптимізації використання варіативної складової навчального плану освітньої програми;

·   створення локацій, необхідних для впровадження компетентнісного навчання.    

ОРГАНІЗАЦІЙНІ:

·  оновлення обладнання кабінетів для забезпечення реалізації освітніх програм (базова школа);

·  забезпечення закладу сучасною комп’ютерною технікою;

· оновлення електронно-офісного обладнання інформаційного центру в бібліотеці гімназії;

· проведення круглих столів для обміну досвідом щодо реалізації завдань Концепції «Нова українська школа»; 

·  підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо організації роботи з обдарованими дітьми, дітьми з особливими освітніми потребами, реалізації завдань освітніх реформ, з метою якісної підготовки до роботи в умовах НУШ, STEM-освіти та ін..;

·   продовження роботи навчально-тренінгового центру для педагогічних працівників щодо впровадження елементів е-освіти; організація індивідуальних консультацій для педагогічних працівників щодо підвищення рівня користувачів ПК.

МЕТОДИЧНО-КАДРОВІ:

·   залучення педагогічних працівників до участі у розробці, рецензуванні, обговоренні нових програм, підручників;

·    модернізація методичного кабінету. Оновлення електронно-офісного обладнання;

·    поповнення банку діагностичних методик, спрямованих на виявлення обдарованих дітей та організацію роботи з ними.

УПРАВЛІНСЬКІ:

·     оптимізація професійної  адаптації молодих спеціалістів;

·     продовжити роботу над створенням системи візуалізації знань «Стіни, які говорять» (системи візуалізації знань);

·     здійснення систематичного контролю за освітнім процесом в гімназії, отримання об’єктивної інформації про якість освіти (навчально-методичне, кадрове, матеріально-технічне, інформаційне та інше ресурсне забезпечення освітнього процесу; рівень навчальних досягнень здобувачів освіти);

·   оцінювання стану якості освіти відповідно до вимог Державних стандартів освіти, освітніх програм, інших чинних директивних, нормативних та інструктивно-методичних документів.

ВИХОВНІ:

·    забезпечення реалізації завдань Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України. Впровадження інтерактивних форм і методів виховної роботи як у позаурочний час, так і шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів;

·       оновлення складу  учнівського самоврядування гімназії;

· продовжити проведення профорієнтаційних заходів за участю батьків.

 

Результати моніторингу якості освіти


АНАЛІТИЧНИЙ ЗВІТ

ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ НЕЗАЛЕЖНОГО ОСВІТНЬОГО АУДИТУ

 

КОШТОРИСИ

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ви знаходитесь тут: Інформаційний вісник (прозорість та відкритість) Звіт директора та адміністрації гімназії №32 «Успіх» за 2022 - 2023н.р.